Anmälan 2011
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Anmälan 2011
Kommer det vara annat som händer i Kårhuset? Eller har ni huset för er själva? Finns ju rätt mycket vrår (t.ex. en aula/sal på ovan våningen)
När kommer reserver att få reda på om det blir fler bord i så fall? Sätter ni upp dagen/helgen innan?Mortarion skrev:Tyvärr är det inget vi kommer att kunna göra på förhand. Det är inte borden som är problemet utan platsen. Vi har redan fått väldigt mycket mer plats än förra året och därmed kunnat skippa passen, men att tigga mer plats är nog inte aktuellt. Vi har räknat på hur många bord man får in och konstaterat att 50 bord går bra. Det kan dock hända att vi får in fler bord och i så fall gör vi det. Men det vet vi inte förrän vi packar upp.GLinus skrev:En liten fråga: Kommer ni försöka att utöka antalet platser liksom tidigare år? Med tanke på det stora intresset så känns det ju som att det skulle kunna vara en god idé. Förutsatt att det är genomförbart vill säga. Gast kan ju alltid låna ut terräng så att man får fler bord om det skulle hjälpa.
Samtidigt vill inte inte packa det för tätt. Hellre 100 nöjda deltagare än 120 som har för lite plats att spela på.
Det kan väl inte skada att be om lite mer plats? Det är ju många som kommer att vara tacksamma om de får vara med och spela. Jag skulle hur som helst vara det.
Så länge det inte ser ut som Tokyos pendeltåg i rusningstrafik så finns det nog plats för 10 bord tillMortarion skrev:
Samtidigt vill inte inte packa det för tätt. Hellre 100 nöjda deltagare än 120 som har för lite plats att spela på.
/ Davve (som glömde ställ klockan på 01:50 och därmed är långt ner i reserv listan, och belöningen för detta? Det vanlig, se hur mycket folk man kan få in i en tågvagn i Tokyo en torsdags morgon......)
Stuts är ju som sagt bra mycket större än man tror man frågan är ju hur mycket plats man får, för närvarande får ju knappt GUs egna föreningar vara där så ska nog inte hoppas på för mycket. (men en öl i skabbrumet skadar ju inte :p)LillePer skrev:Kommer det vara annat som händer i Kårhuset? Eller har ni huset för er själva? Finns ju rätt mycket vrår (t.ex. en aula/sal på ovan våningen)
Ni kan ta bort anmälanJoppe skrev:10 dubbletter, så behövs 16 som inte spelar eller utökade platser om jag ska vara med. Får väl blir brädspel i år istället.
117 Jakob Strasser ?
Och låta
92 jakob strasser ? DMF
vara kvar.
Vi förfogar inte över hela kårhuset, utan bara de delar vi blivit tilldelade av GC.LillePer skrev:Kommer det vara annat som händer i Kårhuset? Eller har ni huset för er själva? Finns ju rätt mycket vrår (t.ex. en aula/sal på ovan våningen)
Anledningen till att jag nämnde just aulan/salen är att den avnvändes förra året när Riotminds(Drakar & Demoner) gjorde en "pressrelease". Menmen, gött att ni fixat kårhuset även om det blir lite färre platser!
-
Silversixx
Våga göra tvärtom!Joppe skrev:Ni kan ta bort anmälanJoppe skrev:10 dubbletter, så behövs 16 som inte spelar eller utökade platser om jag ska vara med. Får väl blir brädspel i år istället.
117 Jakob Strasser ?
Och låta
92 jakob strasser ? DMF
vara kvar.
Ja samma för mig, behåll
94 Jens Mattsson ? DMF
och ta bort
105 Jens Mattsson ? DMF
132 Jens Mattsson ? DMF
134 Jens Mattsson ? DMF
lite skumt
94 Jens Mattsson ? DMF
och ta bort
105 Jens Mattsson ? DMF
132 Jens Mattsson ? DMF
134 Jens Mattsson ? DMF
lite skumt
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327
Är ni på samma ställe som WHFB?
Eventuellt kan ni kanske nalla lite plats från dem ifall inte turneringen fylls upp mot slutet? (de har 51/80 efter att anmälningen vart uppe 1 månad).
Eventuellt kan ni kanske nalla lite plats från dem ifall inte turneringen fylls upp mot slutet? (de har 51/80 efter att anmälningen vart uppe 1 månad).