Måste en Drop Pod vara rund?
- guildmaster
- Kontakt:
[quote]Vill du inte bli misstänkt för modellopteri (ett brott som bara existerar i figurspelssverige)[/quote]
Jänkarna är alltid rädda för detta. Jag har läst flera blogg och forumposter som varnar för krypande ninja-genestealers och risken med icke GW-modeller.
Kör på. Man ser ju direkt om någon modellerat för fördelar. Och då vet alla att man är en jöns. Case closed.
Jänkarna är alltid rädda för detta. Jag har läst flera blogg och forumposter som varnar för krypande ninja-genestealers och risken med icke GW-modeller.
Kör på. Man ser ju direkt om någon modellerat för fördelar. Och då vet alla att man är en jöns. Case closed.
-
Gonka Koff
Re: Måste en Drop Pod vara rund?
Är podden avsedd till en dread så har ju ForgeWorld dreadpods som är både fyrkantiga och större än de vanliga. Klart som fan att det är bättre med fyrkantigt än runt, eftersom det då går att placera en dread bakom den så att fienden inte har en chans att se front-facing.
För övrigt tror jag inte ett dugg på att vi i Sverige skulle vara hårdare på modelloptning än i andra länder, -vad är det som säger annorlunda, -och vad är det för nåt som vi inte tillåter som är okej på andra platser?
För övrigt tror jag inte ett dugg på att vi i Sverige skulle vara hårdare på modelloptning än i andra länder, -vad är det som säger annorlunda, -och vad är det för nåt som vi inte tillåter som är okej på andra platser?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Foam board och VTES kort is the shit...MITTZ skrev:Henke, ska du börja bygga saker i papp nu igen?
true! true! men du vet att man kan kröka foamboard en hel del va? O förresten är väl inte drop poden rund i det avseendet? bara 8-kantig väl? Så jag förväntar mig att du inte tar några genvägar när du gör dina pods!Henke skrev:Foam board och VTES kort is the shit...MITTZ skrev:Henke, ska du börja bygga saker i papp nu igen?