Hehe, nä jag tar lite paus från mekanikenJimmy Johansson skrev: Snälla snälla säg att det är mechanicusnidz
Höjd på Tyranider
Re: Höjd på Tyranider
Återupplivar den här gamlingen.
Nu finns det ju ingen officiell modell, men hur höga har ni andra byggt era Tervigoner?
Nu finns det ju ingen officiell modell, men hur höga har ni andra byggt era Tervigoner?
Jag har hört rykten om att GW håller på att fixa ihop en egen. Skulle inte vara förvånad om vi ser en innan årets slut, men det kanske är lite för länge för dig.
Alexander Merinen
Med tanken på Monsterspindeln som kommer snart, så torde väl hemmabyggen baserad på en sån också vara OK höjd.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
min är lite högre än en väldigt upprest carnifex, eftersom den är gjord av en carnifex som jag filat bort massa saker på för att resa upp extra.
Ja' än't bittä'!
Min är sjukt låg, ingen har klagat. Jag tar aldrig cover från egna modeller, dock.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Många på nätet verkar bygga dem av Fexar. Så jag frågar väl istället hur hög en Fex är?
@Alexander: Bara intresserad av själva höjden, modellen vill jag bygga själv.
@Alexander: Bara intresserad av själva höjden, modellen vill jag bygga själv.
Jag blir ju lite nyfiken hur du ska få till tervigonen? Blir det motsvariheten till Mawlocen? Den ska ju ändå föda gaunts...
Oooooh!LillePer skrev:Jag blir ju lite nyfiken hur du ska få till tervigonen? Blir det motsvariheten till Mawlocen? Den ska ju ändå föda gaunts...
det kommer bergis att komma ett tervigon / tyranofex kit. de ser ut att ha lite samma form på bilderna i codex, och de kommer antagligen att vara en hel del större än trygons, om än inte lika höga.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!