Librarian i plast?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
paintner

Re: Librarian i plast?

Inlägg av paintner »

sett folk som gjort själva psychichooden från delar av en shoulderpad ... om du vill ha den delen för att visa att han är en libbe.
- black templars @ time of ending -

Användarvisningsbild
evr

Inlägg av evr »

Min terminator librarian är en vanlig terminator med en dark angels veteran hood och en massa krafs på. Petade dit en öppen bok i nacken för att göra det övertydligt. Ser helt okej ut. :)

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

Det var väl nå rykte tidigare om att släppa en i plast som sm commander boxen? samma sak med chaplain men det var bara ryckten som sagt!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Det är nog inte helt omöjligt att det dyker upp något till Grey Knights om inte annat.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Kithiva

Inlägg av Kithiva »

Har beställt en i metall. Avskyr metallmodeller men känns som om det får fungera så länge. Blev en i terminator-rustning.
Blood Angels - Angels Encarmine 1750p

Kithiva

Inlägg av Kithiva »

Sådär, har införskaffat mig en kartong med Assault Terminatorer till min Librarian.

Har en liten fråga ang dessa. Har försökt hitta nått om de på forumet men hittar inget.

Vilken är den bästa combon på Assault marines?!
Har funderat på Lightning Claws på Sergeanten+2 Terminatorer och sedan Stormshield och ThunderHammer på resterande 2?!

Kanske ThunderHammer på sergeanten. Gillar den stora skölden man får i paketen :D

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Sålänge du inte spelar Blood Angels eller Space Wolves så är alltid Thunder Hammer terminators bäst. Men om man tar med komp i ekvationen så är det nog en mix som är bäst. Storm sköldens 3+ inv. save är lite väl bra.
Alexander Merinen

Kithiva

Inlägg av Kithiva »

Zurken skrev:Sålänge du inte spelar Blood Angels eller Space Wolves så är alltid Thunder Hammer terminators bäst. Men om man tar med komp i ekvationen så är det nog en mix som är bäst. Storm sköldens 3+ inv. save är lite väl bra.
Vilken tur att jag lirar Blood Angels då :?
Vilken mix hade du kört på isf?

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Blood Angles har ju Furious Charge (iaf i okompat) på sina Terminators vilket gör Lightning Claws Mycket starkare, men man behöver fortfarande några sköldar för att få lite bättre save. Jag själv brukar spela med 4 klor och 3 sköldar i en Crusader om poäng tillåter, sätt gärna en sköld på librarianen, det har jag. På 5 man har jag 3 klor och 2 sköldar + sköld på librarian.
Alexander Merinen

Kithiva

Inlägg av Kithiva »

Zurken skrev:Blood Angles har ju Furious Charge (iaf i okompat) på sina Terminators vilket gör Lightning Claws Mycket starkare, men man behöver fortfarande några sköldar för att få lite bättre save. Jag själv brukar spela med 4 klor och 3 sköldar i en Crusader om poäng tillåter, sätt gärna en sköld på librarianen, det har jag. På 5 man har jag 3 klor och 2 sköldar + sköld på librarian.
Ok får nog bli så. 3 klor, 2 sköldar. Förresten, vad ska man köra på Sergeanten?! Sköld eller klo?

Skriv svar