Tomt
Moderator: Katarsis
Re: Söker mysmök, ta en titt!
Jag har en Spacehulk broodlord, om det kan vara av intresse?
En sån vore topp! Är det pengar eller figurer som gäller och vad vill du ha för den?
Jag har en öppnad, men orörd förpackning av 12 gamla genestealers (de gamla tråkiga i endast 3 delar). Är du intresserade av dessa kommer de inte att kosta dig så mycket.
Eftersom du äger en TK armé har du säkert massor av dödskallar utan hjälm? En bunt sånna + lite andra skelettbitz vore toppen.rubbit skrev:En sån vore topp! Är det pengar eller figurer som gäller och vad vill du ha för den?
Jag finns i Norrköping
-
Doc Sniksnak
Är något av det här intressant? (Ursäkta bildkvaliten, men du ser nog vad det är).
Ripperswarms finns också.
Ripperswarms finns också.
@Doc Sniksnak
pax på scything talons jag letar efter stora och små, har du mellan och små till trygon med?
pax på scything talons jag letar efter stora och små, har du mellan och små till trygon med?
becon är ganska roligt.
Eftersom det stundtals suger fallos att surfa mmobilen så kan jag inte svara med namn då jag inte ser dom, jag städar upp posten när jag kommer hem, men i vilket fall:
Space hulk broodlord: jag ska nog allt ha ett rejält gäng nakna skallar, jag kollar mer exakt när jag kommer hem, men hur många vill du ha för att det ska kännas fair?
Gamla genestealers: ska kolla upp bild när jag kommer hem men jag vill minnas att dom såg ut som röven. Har du ngt pris på dom?
Space hulk broodlord: jag ska nog allt ha ett rejält gäng nakna skallar, jag kollar mer exakt när jag kommer hem, men hur många vill du ha för att det ska kännas fair?
Gamla genestealers: ska kolla upp bild när jag kommer hem men jag vill minnas att dom såg ut som röven. Har du ngt pris på dom?
De gamla stealersarna ser väl egentligen inte ut som röven, men är ganska tråkiga och enformiga.
Jag måste erkänna att jag först hade spanat in dina tyranid warriors, men inser ju att mina små plastbitar inte tar mig i närheten av dem, men kanske som en delbetalning.
Man brukar väl tänka sig 60% av nypriset för gubbar men eftersom dessa är efter bäst före datum kan jag tänka mig att ca 33% av nypriset är mer lämpligt. Typ 80kr.
Med samma resonemang så värderar jag dina warriors (räknat på 6st) till ca 270kr (60%-10% pg.av. det där med leaping warriors. Svårt att veta vad det innebär utan att se figurerna). I så fall skulle jag alltså betala 190kr i mellanskillnad.
En Lictor kanske hade varit kul att ha till samlingen också som alternativ, den värderar jag till 100kr. I så fall betalar jag 20 maffiga kronor i mellanskillnad.
Jag måste erkänna att jag först hade spanat in dina tyranid warriors, men inser ju att mina små plastbitar inte tar mig i närheten av dem, men kanske som en delbetalning.
Man brukar väl tänka sig 60% av nypriset för gubbar men eftersom dessa är efter bäst före datum kan jag tänka mig att ca 33% av nypriset är mer lämpligt. Typ 80kr.
Med samma resonemang så värderar jag dina warriors (räknat på 6st) till ca 270kr (60%-10% pg.av. det där med leaping warriors. Svårt att veta vad det innebär utan att se figurerna). I så fall skulle jag alltså betala 190kr i mellanskillnad.
En Lictor kanske hade varit kul att ha till samlingen också som alternativ, den värderar jag till 100kr. I så fall betalar jag 20 maffiga kronor i mellanskillnad.
Så många som möjligt.Space hulk broodlord: jag ska nog allt ha ett rejält gäng nakna skallar,
jag kollar mer exakt när jag kommer hem, men hur många vill du ha för att det ska kännas fair