Defcon 2011
Moderatorer: Leidermark, Yabob, Pärssi
Re: Defcon 2011
Efter att ha spelat Defcon missions ett tag nu så rekommenderar jag folk att räknar VP kontinuerligt under matchens gång, det kan vara ganska viktigt i slutet om man behöver ta/behålla 50p eller 150p för att få extra poängen.
Alexander Merinen
Kommer NH Resturang vara öppet under defcon? Kommer man kunna äta där eller ska man behöva ströva runt i linköping för att käka någon annan stans?
Ströva runt är nog att ta i. Finns väl 3-4 alternativ inom 100m från NH och ett 10-20-tal inom 500m.blom skrev:Kommer NH Resturang vara öppet under defcon? Kommer man kunna äta där eller ska man behöva ströva runt i linköping för att käka någon annan stans?
Fast vore nice att veta. Hur är det med NH efter matcherna? Är vi välkomna in, eller sitter vi inlåsta i någon småsal i ett hörn?
Jo jag vet att det finns 100 andra ställen nära och även med lite shysstare priser..evr skrev:Ströva runt är nog att ta i. Finns väl 3-4 alternativ inom 100m från NH och ett 10-20-tal inom 500m.blom skrev:Kommer NH Resturang vara öppet under defcon? Kommer man kunna äta där eller ska man behöva ströva runt i linköping för att käka någon annan stans?
Fast vore nice att veta. Hur är det med NH efter matcherna? Är vi välkomna in, eller sitter vi inlåsta i någon småsal i ett hörn?
-
Simon Talltorp
restaurangen kommer inte att ha någon servering av mat utan det görs som förra året att man får handla mat på andra ställen och om man vill ta med sig tillbaks får man gärna sitta i restaurangen och äta medhavd mat.
NH kommer att servera kaffe hela dagarna och övriga drycker från eftermiddagen fram till 01.00 då vi stänger igen stället.
Det är givetvis helt förbjudet att ta med sig egen alkohol in på DefCon då hela området lyder under NHs serveringstillstånd. Den som ertappas kommer att kastas ut och vara bannlyst från DefCon på obestämd framtid.
NH kommer att servera kaffe hela dagarna och övriga drycker från eftermiddagen fram till 01.00 då vi stänger igen stället.
Det är givetvis helt förbjudet att ta med sig egen alkohol in på DefCon då hela området lyder under NHs serveringstillstånd. Den som ertappas kommer att kastas ut och vara bannlyst från DefCon på obestämd framtid.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....
den av oss som är överhuvudtaget ekonomisk bad mig påminna dom som tänker betala i dörren att:
1. det kostar 200:- i dörren
2. ta helst med jämna pengar
1. det kostar 200:- i dörren
2. ta helst med jämna pengar
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
twitter: xdanskx
Finns där någon gatuadress till stället? Hittar inte Nationernas Hus på Eniro.
Ligger precis framför Domkyrkan, så det är bara att följa tornet så hittar du fram.Joakim skrev:Finns där någon gatuadress till stället? Hittar inte Nationernas Hus på Eniro.