Speedfreek goes Dark eldar
Re: Speedfreek goes Dark eldar
okej, det var bara 1 till i samma klass, hade för mig att det var 2 som jag tyckte var snygga förutom din.
Alexander Merinen
-
Silversixx
Om du syftar på Wardlaw så tycker jag att din konvertering sitter ihop bättre. Man kan inte bara såga två modeller itu och sedan limma ihop, ser sjukt fult ut.speedfreek skrev:Jag såg bara en som jag tyckte var snygg, men det är å andra sidan den som verkar vinna.
jag röstade på pelle!
Instämmer, den ser väldigt klumpig ut, vilket inte passarSilversixx skrev:Om du syftar på Wardlaw så tycker jag att din konvertering sitter ihop bättre. Man kan inte bara såga två modeller itu och sedan limma ihop, ser sjukt fult ut.speedfreek skrev:Jag såg bara en som jag tyckte var snygg, men det är å andra sidan den som verkar vinna.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Nice Pelle-bus!!
Jag vill rösta i tävlingen men fattar inte hur man gör? (Ja, jag vet, jag e data-handikappad...)
Help pls!
Jag vill rösta i tävlingen men fattar inte hur man gör? (Ja, jag vet, jag e data-handikappad...)
Help pls!
- Jimmy Johansson
Röstningen finns längst ner på sidan.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Thnx!!
Det va ju lååånngt ned
Nu har jag röstat!
Det va ju lååånngt ned
Nu har jag röstat!
- speedfreek
Och jag skissar på wyches...

-
Silversixx
Alltså, jag gillar citadel-frillan (tuppkammen), men den känns så väldigt malplacerad om du inte satsar på att bygga hela gubben lite "gammalt". Dvs mer tights och mindre muskler!
- speedfreek
Hans galna ben är ganska gammalt...