Säljtråd - mest Eldar

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
lurräven

Säljtråd - mest Eldar

Inlägg av lurräven »

Lite grejor som ska bort för att finansiera nya projekt. Om någon vill ha ett gäng grejor så kan ni komma med prisförslag.

Bara PMa om ni vill ha något, så försöker jag skicka det så billigt som möjligt. Har grejorna i Linköping om någon lokal rackare är sugen.

1 nya Eldar Vapen platform, sitter på sprue och har nog till och med lådan till de 70kr
2 2ed Dark Reaper Exarchs med Web of Skull (skulle nog bli vapen till Swooping Hawks Exarchs i 3ed vill jag minnes), fräscha, fast ur blister 20kr/st
2 Fuegan 1 utan yxa och en del färg på huvudet, 1 ny ur blister 80kr/30kr för duden utan yxa
1 Asurmen, komplett 80kr
8 Swooping Hawks + 1 Exarch (senaste modellerna, nya, fast ur blister) 200kr
15 Howling Banshees + 2 Exarchs (Executioner) - utgåvan före de som är gällande nu, dessa är ditlimmade på baser och har blivit sprayade svarta - 7-8 Banshees+Exarch 180kr
1 Jain Zar, komplett, ny fast ur blistor 80kr
3 Fire Prisms med metalldelar dvs inte de allra nyaste, sitter på sprue 220kr/st
1 Vyper på sprue 150kr
2 Autarcher, de utan mandiblaster, har ett par olika vapenconfigs till de (har även den autarchen som bara släpptes i stora lådan vid releasen om någon är sugen) 80kr/st
10 Fire Dragons +2 Exarchs (nyaste modeller, nya fast ur blister - 5+Exarch för 150kr
1 äldre farseer med spjut, svartsprayad 50kr
1 låda Cadian command squad (det som saknas från spruen är en arm som pekar, en bionic arm med pw och en arm med chainsword) 120kr
3 FW Land Speeder Tempest 1000kr

Kan tänka mig att byta till mig följande:
huvade Wood Elves huvuden
knästående High Elf Archers ben
High Elf Mage på häst i plast (framförallt kropp+armar)
Det flammande svärdet ur Empire Wizard kitet
tracks till rhinos (tycks ha tappart bort alla små bitar till typ 4 tanks :()

Har även en monterad och svartsprayade Bretonnia armé med cirkus 20 Pegasus Knights och lite andra riddare om någon skulle vara intresserad
Har också en gammal säljtråd om någon är sugen på något http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=1775 (dragit ner priserna och kommer fortsätta om ingen nappar)

Användarvisningsbild
lurräven

Re: Säljtråd - mest Eldar

Inlägg av lurräven »

En del grejor är på väg bort, men dragit ner priset på allt annat.

Skriv svar