Sovplats problem!!
Sovplats problem!!
Jag märkte nu när jag lite slappt kollade in på sydcons hemsida för att kolla priser ATT MAN INTE KAN BOKA SOVPLATS PÅ PLATS. Som en äkta latmask så har jag inte orkat föranmäla mig och nu är det för sent.
Finns det någon vänlig själ i området som har en ledig golvplats man kan sova på? om inte kan någon hänvisa till någon billigt vandrarhem i närheten?
Finns det någon vänlig själ i området som har en ledig golvplats man kan sova på? om inte kan någon hänvisa till någon billigt vandrarhem i närheten?
Alexander Merinen
Re: Sovplats problem!!
Nu är jag inte insatt i konventet men det måste väll gå att fixa. Så som jag läser det på hemsidan så borde det väll fortfarande gå att föranmäla sig (men inte betala föranmälningsavgiften) och på så vis ha en sovplats.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Löser det inte sig så hör av dig till mig så kan du sova hos min kompis.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Det har löst sig. (tur att man har släkt i Skåne
)
Edit: moderator får gärna låsa tråden.
Edit: moderator får gärna låsa tråden.
Alexander Merinen
-
Bengtsson den yngre
Om inte zurken tar illa upp så tänker jag sno den här tråden och be alla andra som eventuellt har problem med sovplatserna att posta här så vi kan försöka lösa det med sydcon om det skulle bli problem!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Jag föranmälde mig precis, det enda som står är att man måste betala innan i måndags (föredömligt kort tid innan, där har GothCon att lära) för att få den lägre avgiften, men ingenting om att man inte är anmäld.
Det fanns för övrigt 60 sovplatser kvar att boka in sig på.
Det fanns för övrigt 60 sovplatser kvar att boka in sig på.
Vete kattsingen om jag har fixat något alls faktiskt.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hilton ligger en kvarts promenad bort annars...
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.