Hallå
Det kan tyvärr vara så att det inte blir något RydCon för mig. Om det blir så kan armén säljas redan innan Ryd så att du själv kan spela den där om du önskar. Jag vet säkert inom någon dag eller ett par. Är detta av intresse och logistiken funkar så hör av dig med bud. Jag finns i Norrköping/Linköping.
@Egge och Pontus. Om ni läser detta så avvakta med att stryka mig tills jag mejlat min avanmälan direkt till er.
Mina Orks...
Moderator: Katarsis
Re: Mina Orks...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Avanmäld.
Målar färdigt armén iaf.
Har två likvärdiga bud där den ena köparen har ett litet övertag beträffande logistiken.
Målar färdigt armén iaf.
Har två likvärdiga bud där den ena köparen har ett litet övertag beträffande logistiken.
Har ett nytt bud på 2500:- + omonterade modeller motsv. ca. 250:-. Jag ser det som ett 2750:- bud.
Jonathan har varit och tittat på grejerna och verkar mycket intresserad. Det lutar åt försäljning under nästa vecka.
Det innebär att Orkerna byter ägare och jag har då grejer över som jag tänkt att bygga terräng av. Det är en Battle Wagon - Tracks, men med en massa däck till och en nästan komplett Stompa. Det som fattas är ett Grot-torn och Grot-spruen samt bröstplåten. Dessa säljes i befintligt skick till högstbjudande eller för 600:-. Div. fordonsbitz tillkommer.
Säljes bara i krokarna av Norrköping/Linköping.
Det innebär att Orkerna byter ägare och jag har då grejer över som jag tänkt att bygga terräng av. Det är en Battle Wagon - Tracks, men med en massa däck till och en nästan komplett Stompa. Det som fattas är ett Grot-torn och Grot-spruen samt bröstplåten. Dessa säljes i befintligt skick till högstbjudande eller för 600:-. Div. fordonsbitz tillkommer.
Säljes bara i krokarna av Norrköping/Linköping.
Bjuder 400 + skuld för en grey knight
Ev. affär kan bli av på lördag
En bild säger mer än 1000 kaniner
Tänker på saken...imp skrev:Bjuder 400 + skuld för en grey knight
Sista chansen. Imorgon går rubbet om inget bättre bud inkommer. När de sista penseldragen är lagda är de "km" som tagit hem budgivningen i skrivande stund.