att LinCon inte kan sköta ett enkelt webanmälningssystem är inte mitt fel. Anmäla sig till arrangören är ett vanligt sätt att lösa saker på, och jag har länge varit en förespråkare för "betala när man kommer till konventet". att det finns platser kvar i LinCons anmälningssystem är inget jag har kontroll över.ScwesterN skrev:Snot skrev:Som tidigare nämnt i tråden så finns klausulenScwesterN skrev:Hallå
Det här är inte ok. Anmälde mig via webshopen på LinCon´s hemsida för flera veckor sedan, enligt den sidan fanns det då 28 platser kvar till turneringen, döm om min förvåning när jag nu är placerad som reserv, hur gick detta till???
Det nya anmälningssystemet har varit katastrofalt i år. Inget tycks ha fungerat.
Jag och mina polare har bokat resa, åker 20 mil åt varje håll, först båt och sedan bil, en resa till en kostnad av 1900:- och nu får jag veta att jag inte ens får vara med, trots att det fanns dessa 28 platser kvar när jag anmälde mig. Hur gick detta till???? och ännu viktigare hur tänker ni lösa det?
Jakob Magnusson
Yabob skrev:Det står ju trots allt i beskrivningen för inträdet att det inte är säkert att man får plats i allt man anmäler sig till.
Var då??? Kolla länken.
http://shop.textalk.se/se/article.php?i ... rt=3483047
16 platser kvar nu... eller hur. Ändlöst kasst system. Fullkomligt blåst känner man sig och jag tycks inte vara ensam... Skall jag spendera alla mina pengar på resa, inträde OCH anmälningsavgift till en tävling jag tydligen inte ens får vara med i. Det är kul på LinCon men inte SÅ kul...
Jag har försökt att vara så tydlig jag kan med att det är anmälningen till arrangemanget vi kommer gå efter, för att lita på ett webanmälningssystem som jag (och de andra som är arrangörer jämte mig) inte har nån kontroll över, det kommer inte hända.
Vi fick instruktionen att vi skulle ta in anmälningar (från lincon-gruppen), det har vi gjort.
Ekonomiska saker får man ta upp med LinCon, det har jag ingen kontroll över.
Och nej, jag tänker inte uttala mig i specifika fall (spelar "jag-är-polis"-kortet).