Röde skrev:På bilden på Genestealer Cult formationen har Primus och Magus 32mm baser. I bruksanvisningen har de 25mm. Utanpå kartongen var det tejpat 2 extra 32mm baser pga vad min hobbybutik trodde var ett packfel. Ska vi tro att det är deras 32mm baser och att packfelet är ett tryckfel?
Basstorlekar igen...
Basstorlekar igen...
Saxat från en annan tråd...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: Basstorlekar igen...
Suck på GW. Jag skulle säga att det är beskrivningen som gäller.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Har nu även tittat i regelhäftet för spelet. Även där har de 32mm på alla bilder och finns där även tryckta i skala 1:1 så det är lätt att jämföra modellerna emellan.DHettNeck skrev:Suck på GW. Jag skulle säga att det är beskrivningen som gäller.
Jag bestämmer mig för att tro att felet är i bruksanvisningen...
Det är verkligheten som är fel, inte kartan Röde.
Betyder det att du håller med Tröger eller skojar du i största allmänhet...leidstedt skrev:Det är verkligheten som är fel, inte kartan Röde.
Jag kommer köra på 32mm, men är fortfarande intresserad av vad folk tycker.
-
Gonka Koff
Jag tycker det lutar starkt åt att allt är tillåtet i nuläget, med risk att det kan ändras precis närsomhelst.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Jag försökte skoja. Jag har också problem med baser till Overkill och jag ställde mig liknande frågor. Dock var det Biken i Overkill. Det skulle få en rätt stor påverkan på spelet.Röde skrev:Betyder det att du håller med Tröger eller skojar du i största allmänhet...leidstedt skrev:Det är verkligheten som är fel, inte kartan Röde.