Passbokning och listor
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
- speedfreek
-
Bengtsson den yngre
Re: Passbokning och listor
Jo, allt handlar ju om match-ups...Hylander skrev: ...Jag slår dig alla dar i veckan och då inte bara i 40k...
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Bara jag som vill veta min komp och inte alls är sugen på att spana igenom 140 fucking listor. Gosh... sicket jobb. Men att få tid att vänja sig vid hur otroooligt felaktig och orättvis komp jag fått gör jag gärna några dagar innan konventet. På konventet kommer jag ju vara trött, fått för lite kaffe och troligen förlora första matchen dessutom 
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Jag vill möta Asplund i första matchen!Norrland skrev:På konventet kommer jag ju vara trött, fått för lite kaffe och troligen förlora första matchen dessutom
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jag tycker inte att man ska släppa kompen innan turneringsstart. Det skapar alltid en enorm diskussion som aldrig leder till nått positivt. Tycker inte häller att det spelar nån större roll om man får se listorna innan eller inte. Det är kul att kolla listor men det är smatidigt kul med lite spänning.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Om inte annat tycker jag att det skulle vara kul att se listorna efteråt, inklusive komp. Då kommer någon med för mycket fritid nästan garanterat att göra en sammanställning av mallkomp kontra GothKomp, vilket förmodligen är nyttigt för mallens utveckling. 
Jag skulle vilja se listorna i förväg iaf, men kompet kan man vänta med.
För som sagts så finns det spelande arrangörer och då är det lika bra att ha lika villkor.
För som sagts så finns det spelande arrangörer och då är det lika bra att ha lika villkor.
Jag vill möta dig när du är bakisJocke Rapp skrev:Jag vill möta Asplund i första matchen!Norrland skrev:På konventet kommer jag ju vara trött, fått för lite kaffe och troligen förlora första matchen dessutom
-
the godfather
komp innan är bara aktuellt om man typ delar upp den i fyra grupper. jättehög, hög, låg jättelåg.
och jag håller med aspis, hellre komp än listor, men ser gärna listor istället
och jag håller med aspis, hellre komp än listor, men ser gärna listor istället
-
Silversixx
Jag kunde inte knäcka Jocke sist han var bakis.Norrland skrev:Jag vill möta dig när du är bakisJocke Rapp skrev:Jag vill möta Asplund i första matchen!Norrland skrev:På konventet kommer jag ju vara trött, fått för lite kaffe och troligen förlora första matchen dessutom
Jag hade t om bajsat innan slaget, ett bra tecken på vinst.