Death Guard armé säljes
Moderator: Katarsis
Re: Death Guard armé säljes
Du kommer ju bara bli tvungen att köpa tillbaks armén igen och bryta av alla optningar som nån stackare gjort.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Kan vara så... Kommer väl en Daemonkin Nurgle Codex lagom till jag säljer...Olof skrev:Du kommer ju bara bli tvungen att köpa tillbaks armén igen och bryta av alla optningar som nån stackare gjort.
Nä det är väl så att jag inte riktigt kommer att ha tid att måla på fyra fem olika projekt samtidigt som annat ska snickras, målas, dottern ska tävla osv... prioriteringar mao.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nurgle-rykten har ju faktiskt cirkulerat alldeles nyligen!
Det kanske kan få upp priset en aning...lurräven skrev:Nurgle-rykten har ju faktiskt cirkulerat alldeles nyligen!
Tror ni man kan få ut mer om man säljer armén och bitz mm. i delar?
Tror att jag skulle kunna få en fin slant för Scabeiathrax enbart ex.
Tror att jag skulle kunna få en fin slant för Scabeiathrax enbart ex.
Den är ju en eye attractor så att säga. Många skulle nog köpa armén just för den modellen. Jag tycker absolut du ska sätta upp hela armén på ebay.
Har ju aldrig gjort det... Har iofs hjälp med att fixa det om det blir aktuellt.Ancalagon skrev:Den är ju en eye attractor så att säga. Många skulle nog köpa armén just för den modellen. Jag tycker absolut du ska sätta upp hela armén på ebay.
Om du ska ta hjälp av någon polare på ebay så se till att ha lite omdömen först. Jag sålde en gammal armé och fick vänta typ 30 dagar innan paypal släppte betalningen från köparen.
Värt att notera att om du ska få ut vettigt pris så måste du ta bilder som faktiskt visar hur snygg armén är
Värt att notera att om du ska få ut vettigt pris så måste du ta bilder som faktiskt visar hur snygg armén är
Ja. Om jag tänker gå utanför kretsen med folk som haft chansen att se armén irl så får det bli nya bilder...
Lagt till en regelbok och någon mer pryl i första posten.