ÄNTLIGEN!!!
ÄNTLIGEN!!!
Nu är svaret här, flesh hounds levereras nu med 50mm runda baser!
http://www.games-workshop.com/en-SE/Cha ... -of-Khorne
http://www.games-workshop.com/en-SE/Cha ... -of-Khorne
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Re: ÄNTLIGEN!!!
YAY! Nu blir alla sura istället för bara några när dom måste basa om 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Och själv har man just fixat alla mina på 40mm bas
Alltså en tjugogrupp på 50mm bas kommer ju ha ett helt enormt fotavtryck på spelplanen
Alltså en tjugogrupp på 50mm bas kommer ju ha ett helt enormt fotavtryck på spelplanen
Bättrr med 50mm baser så de flesta blir nog rätt nöjdaDHettNeck skrev:YAY! Nu blir alla sura istället för bara några när dom måste basa om
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
SJUKT JÄVLA MISSNÖJD! ARGH ARGH ARGH!.
Slut på Flogger rant
Men riktigt tråkigt att basa om 40 flesh hound. Lär inte hända närmsta tiden, får spela med annat helt enkelt...
Slut på Flogger rant
Men riktigt tråkigt att basa om 40 flesh hound. Lär inte hända närmsta tiden, får spela med annat helt enkelt...
Ändras det i Sverige FAQn i närtid?
Jag har också basat om från bike-baser till 40mm för inte så länge sen så det här kändes ju som en rejäl pungspark. 
En annan grej jag har tänkt på, ska man basa om Bloodthirster till den ovala basen nu?
En annan grej jag har tänkt på, ska man basa om Bloodthirster till den ovala basen nu?
Jag kan inte förstå denna bashysteri. Är det så matchavgörande när det bara skiljer på ett par millimeter?
Det påverkar ganska mycket spelmässigt, men nej i 95% av matcherna som spelas inom 40k spelar det förmodligen väldigt lite eller ingen roll.
En sak hade varit om man helt plötsligt hade bytt baser under en pågående match. Annars kan det kvitta.