Mephiston-röd spray

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
L3go

Mephiston-röd spray

Inlägg av L3go »

jag försökte beställa den på nätet, men tydligen finns det lagstiftning mot att underlätta målning av mina warhamsters.. :o eller kanske mot att skicka spray-färg med flyg, vad vet jag.. :roll:
är det någon som vet om den går att få tag på via svenska nätbutiker eller någon annan stans, och i så fall var?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Naz87

Re: Mephiston-röd spray

Inlägg av Naz87 »

Army patienters dragon red ska vara snarlik och den går att få tag på i Sverige

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Naz87 skrev:Army patienters dragon red ska vara snarlik och den går att få tag på i Sverige
Woo-hoo! :) tack.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Dragon Red säljs bl.a. av SF-bokhandeln i Sthlm. Rekommenderas.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Är inte Dragon Red lite mer lik GWs Khorne Red?

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Lägg på Army Painters röda Wash också, så är du helt safe. Kolla gärna in min "Målar för stålar"-tråd i bloggavdelningen om du vill se hur resultatet blir med röd wash. :)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar