är det någon som vet om den går att få tag på via svenska nätbutiker eller någon annan stans, och i så fall var?
Mephiston-röd spray
Mephiston-röd spray
jag försökte beställa den på nätet, men tydligen finns det lagstiftning mot att underlätta målning av mina warhamsters..
eller kanske mot att skicka spray-färg med flyg, vad vet jag..
är det någon som vet om den går att få tag på via svenska nätbutiker eller någon annan stans, och i så fall var?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Re: Mephiston-röd spray
Army patienters dragon red ska vara snarlik och den går att få tag på i Sverige
Woo-hoo!Naz87 skrev:Army patienters dragon red ska vara snarlik och den går att få tag på i Sverige
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Dragon Red säljs bl.a. av SF-bokhandeln i Sthlm. Rekommenderas.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Är inte Dragon Red lite mer lik GWs Khorne Red?
Lägg på Army Painters röda Wash också, så är du helt safe. Kolla gärna in min "Målar för stålar"-tråd i bloggavdelningen om du vill se hur resultatet blir med röd wash. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...