Nytt spelbord!

Har du hört det senaste från GW?
katzenjammer

Nytt spelbord!

Inlägg av katzenjammer »

Flesh is a design fault

Användarvisningsbild
Ismeno

Re: Nytt spelbord!

Inlägg av Ismeno »

Fan vad duktiga GW är på att göra user-friendly produkter. Nu vart man ju sugen på ett nytt spelbord helt klart.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

katzenjammer

Inlägg av katzenjammer »

Jag vet inte om du är ironisk, men jag gillar det. Fast tycker det kunde varit roligt med en till platta.
Flesh is a design fault

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

katzenjammer skrev:Jag vet inte om du är ironisk, men jag gillar det. Fast tycker det kunde varit roligt med en till platta.
Nej, jag menar vad jag säger, till skillnad från många andra människor här i världen.....
Det är ett jättefint spelbord som lätt kan bli alldeles fantastiskt. Som alltid med GW kostar det dock en hel del.... Man lär ju vilja ha ett gäng byggnader att ställa på ock. :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

katzenjammer

Inlägg av katzenjammer »

Jaa, absolut! Som sagt, en till sorts tile så hade det varit ännu bättre.
Flesh is a design fault

Användarvisningsbild
John_F

Inlägg av John_F »

Katarsis: Kan vi inte köpa in ett fullt set till föreningslokalen? Kanske någon av borden i målninhsutrymmet?

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Jag tycker att det är ganska mycket pengar för ett enskilt bord. Men jag kan kolla med de andra som är med och bestämmer. Skulle vi köpa in ett så måste det verkligen garanteras att det slutförs snyggt.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Fenris

Inlägg av Fenris »

En nolla för mycket på priset, kanske vore värt halva priset om det ingick 20 färgburkar och 5 penslar men ändå tveksamt för en 2dimensionell spelplan.
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó

Användarvisningsbild
John_F

Inlägg av John_F »

Katarsis skrev:Jag tycker att det är ganska mycket pengar för ett enskilt bord. Men jag kan kolla med de andra som är med och bestämmer. Skulle vi köpa in ett så måste det verkligen garanteras att det slutförs snyggt.
Kanske man skulle kunna göra det till en tredjedel av ett bord, och sen bygga ihop det snyggt med "vildmark" delen för att få en känsla av att man försvarar en hive city mot en invaderande styrka. Jag suger på att bygga men som du vet är jag rätt duktig på att måla och hjälper gärna till med den biten!

Edit: men vi tjänar nog på att avvakta för det lär komma en prissänkning..

Skriv svar