Alltså vi vill veta hur ni tycker sedan bestämmer vi som vanligt
Omröstning om vilken edition på TOKs endagars 14/6
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Omröstning om vilken edition på TOKs endagars 14/6
Då det kommit lite röster som gärna vill spela den nya editionen så skall vi väl inte vara sämre än att sondera detta tyckande. Märk väl att detta är som en vanlig folkomröstning: Rådande.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Re: Omröstning om vilken edition på TOKs endagars 14/6
Varför kan man inte rösta "skit samma"?
För jag vill tvinga dig att ta ställning, velpotta!Boggalogg skrev:Varför kan man inte rösta "skit samma"?
Det är ju supervalåret så det gäller sig att bilda en uppfattning. Lite träning helt enkelt
Puss i ljumsken
/P
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Varför finns då inget sofflocksalternativ?
Boggalogg skrev:Varför kan man inte rösta "skit samma"?
För att folk som röstar blankt är lata as som gillar när andra väljer åt dem och då slutar det med att nazisterna kommer till makten.
Typ
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Shit, hela fyra svar innan någon vräker ur sig någon anmärkningsvärd uppfattning som potentiellt kan skapa ett flame-war. Det måste vara nytt rekord för Svenska40k tror jag.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- Lottomannen
Flogger förlorar automatiskt, då man enligt gammal internetsed automatiskt åker ut om man nämner nazister eller Hitler.
Fast han har rätt.
Fast han har rätt.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Flogger är lat.
(Han kan inte ens skicka mig sin adress så jag kan ge honom en modell till honom helt gratis...)
(Han kan inte ens skicka mig sin adress så jag kan ge honom en modell till honom helt gratis...)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Vi avslutar detta och beslutar att det blir 7e editionen som kommer gälla.
Märk väl att vi kommer fortfarande att köra subjektiv komp och det kan bli små fel men det får vi ta.
Märk väl att vi kommer fortfarande att köra subjektiv komp och det kan bli små fel men det får vi ta.