Målningsstress, fler än jag?

Påsk, Göteborg

Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas

jockelinde
Kontakt:

Re: Målningsstress, fler än jag?

Inlägg av jockelinde »

Ingen panik. 4 halvfärdiga Spån och power axe kvar.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Tusan! Jag kom på att min lord inte har sin baleflamer den här gången, men modellen har en...

Kommer att gråta medan kniven skär i en redan färdigmålad modell... :(
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Loudhoward

Inlägg av Loudhoward »

Excessus skrev:Tusan! Jag kom på att min lord inte har sin baleflamer den här gången, men modellen har en...

Ajajaj. Jag klarar inte det där, hade "tyvärr" blivit shopping för min del om motsvarande hänt mig.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Loudhoward skrev:
Excessus skrev:Tusan! Jag kom på att min lord inte har sin baleflamer den här gången, men modellen har en...

Ajajaj. Jag klarar inte det där, hade "tyvärr" blivit shopping för min del om motsvarande hänt mig.
Ja det tar emot som tusan, särskilt eftersom jag är sjukt nöjd med modellen! Tyvärr har jag inte tid att bygga och måla en ny som det ser ut nu. Ska lämna det till sist innan jag åker upp så jag kan se om det finns tid för att bygga nåt nytt...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
RUNE

Inlägg av RUNE »

Jo, jag börja känna av nerverna nu. Kommer troligtvis hinna måla klart om jag inte bryter benet eller något.
Har 28 hormagaunts att måla och basa. Men samtidigt känner jag mig mycket lugnare när jag ser vad ni andra har att måla upp. :)
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Men lilleper, hade inte ni nån form av blogg med kontinuerliga updates för att motverka att det här hände!?

Användarvisningsbild
bolterochkniv

Inlägg av bolterochkniv »

MITTZ skrev:Men lilleper, hade inte ni nån form av blogg med kontinuerliga updates för att motverka att det här hände!?
haha det gick åt fanders! tror bara det är olof och per som har chans på att hinna klart till GC, och det kommer bli snortight! jag personligen har failat totalt och kommer väl ha färdigt ungefär hälften av vad jag har tänkt mig...
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Ska basa om ca 10 baser o måla klart mephe...jobbar dock natt ända tills gothcon börjar

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Jo det var ju tanken va.. Men skola kom ivägen för mina planer och sen sköt jag gladeligen problemet framför mig...
Så nu blir det enkelt målat till gothcon så jag kan gå tillbaka och mysmåla under sommaren.

max_elmgren

Inlägg av max_elmgren »

Jag ska laga modeller och fixa gamla färgflagor som trillat av samt basa några devourergaunts,

Skriv svar