Jag minns att jag köpte den för 5 år sen, men att jag la undan den när jag började plugga. Men nu när jag tagit upp 40k igen så känns det som det sunda och ekonomiska valet att göra klart dom innan jag fortsätter på mina space wolves. Tänkte därför skapa en lite målar blogg för dom här.
Här kommer lite bilder:




Dock har ju alla berzerkers ett problem och det är att de i och med nya codexen fått chainaxes som en uppgradering. Jag är inte alls sugen på att återställa alla konverteringar till vanliga close combat weapons.....
vad är lösningen här anser ni?
betala för chainaxes (alla modeller har en) eller bryta mot wysiwyg (alla close combat weapons har bytts ut mot forgeworld chainaxes)
frågan är väl egentligen bara relevant ur ett listbyggnads perspektiv eftersom jag inte kommer modellera om modellerna.







