...modell space marine (den alla hittar i tactial squaden, flinar åt och kastar åt sidan).
behöver 4 stycken (gärna även med den andra armen (den där med öppen hand)).
betalar frakt till stockholm, alternativt om det går att lösa på vinterslaget?
EDIT: alternativt via bud på Dalcon?
Köpes: missile launchers...
Moderator: Katarsis
Köpes: missile launchers...
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
Re: Köpes: missile launchers...
Jag tror mig ha ett par sådana då jag inte använder dem.
Brukar dock sälja av med det jag inte använder för att senare upptäcka att jag nog har behov av det. =)
Men kan kika och se hur många jag hittar och om jag har 'mer än jag behöver' så kan du nog få 4st från samma säljare =)
Jag finns i LKPG men då du pratade om frakt till STHLM antar jag att det är där du är belägen =)
Vad bjudes?
/ paintner
Brukar dock sälja av med det jag inte använder för att senare upptäcka att jag nog har behov av det. =)
Men kan kika och se hur många jag hittar och om jag har 'mer än jag behöver' så kan du nog få 4st från samma säljare =)
Jag finns i LKPG men då du pratade om frakt till STHLM antar jag att det är där du är belägen =)
Vad bjudes?
/ paintner
- black templars @ time of ending -
är skitdålig på att sätta priser, men vad sägs om en femti-lapp?
maila mig på bjorn.svanholm@hotmail.com så kan vi "göra upp"
detaljerna där.
maila mig på bjorn.svanholm@hotmail.com så kan vi "göra upp"
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
skulle oxå gärna köpa missilkastare! behöver 5st. Betalar gladerligen porto och öh. 20kr st om alla delar finns som behövs för att konvertera en vanlig nisse.
min mail: bahhhh@gmail.com
min mail: bahhhh@gmail.com