Rogue Trader Open 2014, 1-2 Mars
Re: Rogue Trader Open 2014, 1-2 Mars
Påminnelse: Imorgon är sista dagen att betala om man vill ha det billigare föranmälningspriset. Efter det kostar det 450:-.
Armélistor skall vara inne senast måndag den 24e.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ja, den här turneringen låter kul !
Skriv upp mig också.
Staffan Thorén
Skriv upp mig också.
Staffan Thorén
Sista dagen att göra inbetalningen eller sista dagen du ska ha pengarna?Katarsis skrev:Påminnelse: Imorgon är sista dagen att betala om man vill ha det billigare föranmälningspriset. Efter det kostar det 450:-.
Betalar man imorgon är det OK.petrus skrev:Sista dagen att göra inbetalningen eller sista dagen du ska ha pengarna?Katarsis skrev:Påminnelse: Imorgon är sista dagen att betala om man vill ha det billigare föranmälningspriset. Efter det kostar det 450:-.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Kan tyvärr inte närvara. Kommer dock hålla ögonen öppna på turneringar i framtiden!
Skulle ni kunna förklara uppdelningen i primary, secondary och tertiary objectives? Räknar man ihop antalet VP man fått från alla objektiv, oavsett om de är primary/secondary/tertiary eller har uppdelningen någon signifikans, typ som i BAO där man får X antal VP om man vinner primary och Y antal VP om man vinner secondary?
Primary, secondary och tertiary är egentligen bara namn utan någon mer signifikans. Det är bara den utskrivna VP:n som spelar någon roll.
Räkna ihop skillnaden mellan alla dina och motståndarens VP, jämför sedan denna mellanskillnad mot tabellen för att räkna ut vad VP-differensen ger i BP.
Räkna ihop skillnaden mellan alla dina och motståndarens VP, jämför sedan denna mellanskillnad mot tabellen för att räkna ut vad VP-differensen ger i BP.
Ok då fattar jag. Tack! 
Hej !
Oops, dubbelbokning....
Jag får tyvärr skippa den här turneringen. Dotterns födelsedag har högre prio !
/Staffan
Oops, dubbelbokning....
Jag får tyvärr skippa den här turneringen. Dotterns födelsedag har högre prio !
/Staffan
Sista dagen att skicka in lista idag!