Mörkgröna ravenwing?
Mörkgröna ravenwing?
Är det tillåtet att spela med mörkgröna ravenwing enheter, eller måste dessa målas svarta? Tänkte mest på land speeders, men antar att detsamma gäller för alla ravenwing units.
Re: Mörkgröna ravenwing?
Du får måla vad du vill i vilken färg du vill, men om du vill spela strikt "Dark Angels" och följa deras bakgrundshistoria osv (fluff som det kallas) ska de vara svarta. Tycker du att det blir snyggare med grönt så kör på det 
Alexander Merinen
Fast från början var ju alla Dark Angels svarta.Zurken skrev:Du får måla vad du vill i vilken färg du vill, men om du vill spela strikt "Dark Angels" och följa deras bakgrundshistoria osv (fluff som det kallas) ska de vara svarta. Tycker du att det blir snyggare med grönt så kör på det
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tänk om den första personen som svarat hade svarat "nej"!
Då hade jag blivit ledsen.John_F skrev:Tänk om den första personen som svarat hade svarat "nej"!
- DarkMessiah
Ge det lite tid så kommer nog snart ett fluffmongo och spyr galla över det, sen kommer ett ostmongo på sin vita springare och tar upp fighten.. även i denna tråd 
För min del får du gladeligen måla rosa ravenwing om det skulle vara så. Det är din plast
För min del får du gladeligen måla rosa ravenwing om det skulle vara så. Det är din plast
Så länge man kan särskilja dom olika enhetstyperna i armén (typ ravenwing bikes mot black knights) så får du självklart måla dom hur du vill... Finns ju successor chapters som du kan säga att dom härstammar från.. 
Jag säger nej - hur skulle det se ut om nån spelade röd|svarta space marines som ultra marines, black templars, white scars, blood angels, ravenguard, death wing/dark angels ... fan nu när jag tänker på det har mina röd|svarta marines aldrig varit Spacewolves, det måste jag testa nån gång....
Det som kan hända dock, e att du får sämre målnings poäng, det har jag iaf märkt att när mina BA gubbar e BA får jag lite bättre målning ibland i subjektiva klimat.
/D
Det som kan hända dock, e att du får sämre målnings poäng, det har jag iaf märkt att när mina BA gubbar e BA får jag lite bättre målning ibland i subjektiva klimat.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten