Fantasia Fanatic

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Användarvisningsbild
speedfreek

Re: Fantasia Fanatic

Inlägg av speedfreek »

Nej!

PeterWelzien

Inlägg av PeterWelzien »

Ni som har varit på Fantasia Fanatic tidigare, när brukar det börja? Tidigt lördagmorgon? När brukar sista matchen vara klar?

Jag sitter och tittar på lite transportalternativ och det vore trevligt att vet ungefär när jag behöver vara uppe och när jag kan börja röra mig hemåt igen.

edit: Glöm det. Jag hittade informationen från förra Fantasia Fanatic på Fantasias hemsida.
/Peter Welzien

the godfather

Inlägg av the godfather »

http://www.foreningenylva.org/forums/in ... 3955&st=40

kika in på ylvas forum om du tänkt åka via göteborgn från halmstad, vi är världens bästa gäng :)
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

PeterWelzien

Inlägg av PeterWelzien »

Jag funderar faktiskt på att flyga från Arlanda.
/Peter Welzien

Simon Talltorp

Inlägg av Simon Talltorp »

när jag reste till Umeå ett par gånger för några år sedan så kom jag ToR LKPG-UMEÅ för typ tusen spänn... flyga standby.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Användarvisningsbild
NilssonHarHund

Inlägg av NilssonHarHund »

Jag har rest UME-ARN ett par gånger för diverse lincon och NROK-turneringar senaste åren. Brukar gå på 1000kr ToR med bokat flyg. Man tjänar inte så mycket på att standby-flyga längre.

PeterWelzien

Inlägg av PeterWelzien »

Just nu ligger priset på strax under 1000:-. Frågan är om jag vågar boka innan det har kommit något besked om tider.
/Peter Welzien

Användarvisningsbild
NilssonHarHund

Inlägg av NilssonHarHund »

Det har varit samma tider flera år i sträck. Första matchen är alltid lördag morgon och turneringen alltid klar senast vid fyratiden (men jag kan inte lova garanterat att det är så igen). Organisatörerna är dock på att hålla tiderna. Det är mycket sällan några förseningar längre än en kvart. Skiter det sig kan man gott stresspela sista matchen och skippa prisutdelningen.

PeterWelzien

Inlägg av PeterWelzien »

Något pris kommer inte att vara aktuellt för min del ändå. Dock så tror jag att biljetterna är ombokningsbara, så det borde vara ganska säkert att köpa dem redan nu.
/Peter Welzien

Simon Talltorp

Inlägg av Simon Talltorp »

fan jag måste fasktiskt säga att jag är lite sugen på att åka upp och hälsa på lite gamla kompisar och spela 40K... skulle vara kul!

Då kommer bara problemet att jag måste vara klar med armén lite snabbt... gubbarna släpps ju den 11 feb...
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Skriv svar