Det står ganska tydligt i hans regel antingen flyttar han normalt annars telporterar han och hans enhet
Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Obyron
Re:
Det gör det. Trodde du hänvisade till generella regeln.kombat skrev:Det står ganska tydligt i hans regel antingen flyttar han normalt annars telporterar han och hans enhet
Då verkar det som han är bunden till sin regel, eftersom en IC tyvärr RAW inte kan lämna en enhet genom att enheten går iväg, utan det måste vara han som gör det. Lite fånigt kan jag tycka, men så är det
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
- Inlägg: 11197
- Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
- Ort: Uppsala
Re: Obyron
Han kan bara teleporta med enheten. Har enhetenen rörst sig är man inte längre i början på hans move.
Hans knasregler fungerar bara i challange.
Hans knasregler fungerar bara i challange.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015