Härligt att se någon lägga ner så mycket kärlek på en modell.
Cozzan's Bygg och målar tråd!
Re: Cozzan's Bygg och målar tråd!
Jag tycker personligen att ansiktsskyddet är en bra idé. Samtidigt tror jag att du måste vara försiktig så att det inte ser ut som ett ansiktsskydd för en Ork.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Ja det är sant, Skulle tro att så fort GK huvudet ploppar in där så ger det en bra stabilisator åt den för att hålla den på den imperialistiska sidan 
Och ja.. Lite av min nackdel och fördel är att jag ger alla mina mini's lite för mycket kärlek!
Allt infanteri ska vara Karaktärs standard och älskar att konvertera och personifiera mina tyngre saker
Men tror att det har lite att göra med just att det är Grey knights jag pillar med nu som gör det..
När det blir lite mer skytteleds lag så kommer jag nog inte orka spendera en dag per 5poängare
Och ja.. Lite av min nackdel och fördel är att jag ger alla mina mini's lite för mycket kärlek!
Allt infanteri ska vara Karaktärs standard och älskar att konvertera och personifiera mina tyngre saker
Men tror att det har lite att göra med just att det är Grey knights jag pillar med nu som gör det..
När det blir lite mer skytteleds lag så kommer jag nog inte orka spendera en dag per 5poängare
Lite nya saker har kommit och mer saker är påväg! Börjat lite på en till Paladin på sidan av Dreadnoughten.
Dreadnoughten står på tork efter ett basecoat och glömde ta en bild på han men det kommer!
Behöver lite input på min Apot paladin.. Då jag spelat 40K kanske 3 gånger totalt i mitt liv och därför bara målat och byggt (Följer med Battlereps och updates hyffsat).
Så jag har kunskapen om spelet och hur allt går till och alla stats osv.. Hur ser det ut atm med banner bärande Apot's?
Läst lite om att det ska vara det mest optimala men då jag är osäker så frågar jag just dig! ja du som läser detta... Är det så man ska rulla eller ha en separat flag viftande pally?
Nu till bilderna!
Apotpaladin progress

Nya prylar

Jo jag vet att ha 25 Gk termis kanske är lite overkill men älskar modellerna och fick dom för ett riktigt bra pris så kanske målar upp nån grupp och säljer i dunno!
Har dessutom 36st ( 7, 5manna SS Squads ) Vanliga GK's påväg! Woho
Mer nya prylar

Vad kan detta vara då? Jo 1 landraider och 1 Rhino/razorback.. Har dessutom en till Rhino/razorback som inte är lika ny då den fick samma behandling som Dreadnoughten får nu bara det att jag inte har bilder ifrån det :/
Helt oklar i hur min lista ska se ut.. (Ska gå att blanda och vraka därav så mycket prylar)
Ska fokuseras på Draigo w/paladiner och en Librarian med div alternativ..
Även sjukt sugen på en inkvisitor! Tror jag ska kolla lite om man kan köra allied detach för att få in både draigo librarian och en inkvisitor..
Kommer nog bli dyrt
Om ni vill hjälpa till med listan så är ledstången med den att den ska vara:
Friendly, fluffy, och samtidigt behålla lite slagkraft (Vill ju inte alltid bli överkörd
)
1500-2000+ poäng
Dreadnoughten står på tork efter ett basecoat och glömde ta en bild på han men det kommer!
Behöver lite input på min Apot paladin.. Då jag spelat 40K kanske 3 gånger totalt i mitt liv och därför bara målat och byggt (Följer med Battlereps och updates hyffsat).
Så jag har kunskapen om spelet och hur allt går till och alla stats osv.. Hur ser det ut atm med banner bärande Apot's?
Läst lite om att det ska vara det mest optimala men då jag är osäker så frågar jag just dig! ja du som läser detta... Är det så man ska rulla eller ha en separat flag viftande pally?
Nu till bilderna!
Apotpaladin progress

Nya prylar

Jo jag vet att ha 25 Gk termis kanske är lite overkill men älskar modellerna och fick dom för ett riktigt bra pris så kanske målar upp nån grupp och säljer i dunno!
Har dessutom 36st ( 7, 5manna SS Squads ) Vanliga GK's påväg! Woho
Mer nya prylar

Vad kan detta vara då? Jo 1 landraider och 1 Rhino/razorback.. Har dessutom en till Rhino/razorback som inte är lika ny då den fick samma behandling som Dreadnoughten får nu bara det att jag inte har bilder ifrån det :/
Helt oklar i hur min lista ska se ut.. (Ska gå att blanda och vraka därav så mycket prylar)
Ska fokuseras på Draigo w/paladiner och en Librarian med div alternativ..
Även sjukt sugen på en inkvisitor! Tror jag ska kolla lite om man kan köra allied detach för att få in både draigo librarian och en inkvisitor..
Kommer nog bli dyrt
Om ni vill hjälpa till med listan så är ledstången med den att den ska vara:
Friendly, fluffy, och samtidigt behålla lite slagkraft (Vill ju inte alltid bli överkörd
1500-2000+ poäng
tycker att det är en riktigt snygg librarian du har arrangerat där, hur lyckades du med att få bort det gamla huvudet så rent? Jag har en själv och det verkar som att jag skulle behöva väldigt speciella verktyg för att få bort det, eller tålamod och skicklighet. Vilket jag saknar i båda avseenden 
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
Cozzan's Bygg och målar tråd!
Draigo + 10 paladiner, 4 psycannons
Samt en inkvisitor med terminator armour och psycannon och prescience
Där har du en hård start på listan
Samt en inkvisitor med terminator armour och psycannon och prescience
Där har du en hård start på listan
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jag ville "Rensa" bort huvudet med en borr i ungefär samma storlek men hade ingen att tillgå så gick lös med en pytttttteliiiiten borr och en hobbykniv.. Tid och skicklighet i guess