utgångsläget är följande:
en squad (A) vill assaulta en fiendesquad (X).
samtidigt vill squad B assaulta fiendesquaden Y.
frågan blir i vilken ordning saker och ting sker.
detta eftersom squad B även når att komma in i X om de "pile:ar" in före det att B assaultar Y.
sammanfattning: sker "defender react" efter att varje squad assaultat in, eller efter att jag gjort mitt
assaultmove med ALLA squads i min armé (som ska assaulta naturligtvis)?
en assault-fråga:
en assault-fråga:
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
-
Booogeyman
Re: en assault-fråga:
Alla
BB sidan 33 sista punkten på 1 "Move assaulting units"
BB sidan 33 sista punkten på 1 "Move assaulting units"
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"
Have you really won?"
har bara en *host, host* pdf-version av regelboken, och hittar inte din referens. 
gäller detta oavsett om de squads jag assaultar med går in i samma eller olika närstrider?
gäller detta oavsett om de squads jag assaultar med går in i samma eller olika närstrider?
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
-
Booogeyman
Du flytta alla dina.
Sedan flyttar han alla sina.
Sedan slåss ni.
Sedan flyttar han alla sina.
Sedan slåss ni.
"Make sure you find out what your opponent wants from the game, before you start. If he wants a close fought, balanced game and you pound him into the ground with a beardy army, he won't want to play you again.
Have you really won?"
Have you really won?"
ok. då vet jag. tack och bock.
Men fixa en riktigt bok, då =)sourpus skrev:har bara en *host, host* pdf-version av regelboken, och hittar inte din referens.
Så kanske det blir lite lättare
En bild säger mer än 1000 kaniner
En black reach bok kan dessutom bli riktigt billig om man säljer figurerna. 
working on it.