TOK37 - 9e mars
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
jockelinde
- Kontakt:
Re: TOK37 - 9e mars
Joakim Linde avanmäler sig 
Senast redigerad av 1 jockelinde, redigerad totalt 26 gånger.
Glöm inte att skicka in listorna!
Vi vill kunna presentera dem i MC förnämliga program så att ni lätt kan se vad ni skall möta.
Tackar på förhand.
PS. Adressen finns i första posten DS.
Vi vill kunna presentera dem i MC förnämliga program så att ni lätt kan se vad ni skall möta.
Tackar på förhand.
PS. Adressen finns i första posten DS.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Låna arme, spela något jag aldrig spelat typ och låna ut det så ofta som möjligt!
- Skcuzzlebumm
Hylander eller Michael...
Jag skickat i min lista igår som hade 2 Storm Talons i det. Men precis idag har jag upptäckt att i den ny 'Death From the Skies' bok Storm talons är billigare och har bytt regler från den WD article. tex. mina Storm Talons skulle nu kosta 125p mot 155p före och de har tappat deras 'Hover Strike' regler för 'Straffing Run' istället.
nya Storm Talon codex regler: http://3.bp.blogspot.com/-pkLeHQyJlPo/U ... +rules.jpg
Då frågan är ska jag spela med gamla pöang och regler eller de nya och sen släng i 60p av ngt till min lista???
(tänkte Telion + Missile Launcher till min scouts för det är enkelt och det ändras lista inte så mycket)
Jag skickat i min lista igår som hade 2 Storm Talons i det. Men precis idag har jag upptäckt att i den ny 'Death From the Skies' bok Storm talons är billigare och har bytt regler från den WD article. tex. mina Storm Talons skulle nu kosta 125p mot 155p före och de har tappat deras 'Hover Strike' regler för 'Straffing Run' istället.
nya Storm Talon codex regler: http://3.bp.blogspot.com/-pkLeHQyJlPo/U ... +rules.jpg
Då frågan är ska jag spela med gamla pöang och regler eller de nya och sen släng i 60p av ngt till min lista???
(tänkte Telion + Missile Launcher till min scouts för det är enkelt och det ändras lista inte så mycket)
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Jag kör bil Gbg-Varberg-Gbg och har minst tre platser över om någon vill åka med.
mvh joppe
mvh joppe
Tanken är ju att testa GC listorna så du kan byta rätt friskt. Ta och köp efter det billigare och ändra lite som du vill. Vi vill ju främst ha in listorna för programmets skulle inte kompen då vi inte skall kompa...Skcuzzlebumm skrev:Hylander eller Michael...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Äh vafan, hinner ju aldrig möta mina klubbkompisar på hemmaplan så, go! Jag är på.
Listan får ni dock från Jocke, då han gör en surprise åt mig
Fixat, snygging!Asplund skrev:Äh vafan, hinner ju aldrig möta mina klubbkompisar på hemmaplan så, go! Jag är på.
Oj! Missade att den skulle in redan i förrgår, tänkte att det var typ dagen innan nu när ingen kompar i förväg.
Nu är listan inne iaf
Nu är listan inne iaf
Alexander Merinen
Ordnar sig...