Hur går det med DE?
Hur går det med DE?
Någon mer insatt som har lite koll?
Hört att dom skjutit upp nyutgåvan flera ggr. Finns det något släppdatum på nya figurer eller codex?
Hört att dom skjutit upp nyutgåvan flera ggr. Finns det något släppdatum på nya figurer eller codex?
Re: Hur går det med DE?
det verkar rätt tyst om DE. fast å andra sidan verkar GW lagt locket på när det gäller all ryktesspridning.
se bara hur relativt tyst det är om tyraniderna som kommer om 2 månader.
EDIT: i alla fall när man läser runt på warseer och dakkadakka, men hoppas jag missat något. det vore kul om DE återupplivades..
se bara hur relativt tyst det är om tyraniderna som kommer om 2 månader.
EDIT: i alla fall när man läser runt på warseer och dakkadakka, men hoppas jag missat något. det vore kul om DE återupplivades..
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
-
Michael Carl
Om jag skulle vara optimistisk, så tror jag att den dyker upp 2011 som tidigast.
-
Michael Carl
Om jag skulle vara optimistisk, så tror jag att den dyker upp 2011 som tidigast.
Jo de lär dröja. Vad jag hört är det först nids och sedan ytterligare en marine variant (antagligen templars eller BA) Men man vet aldrig, nån gång måste de väl göra den?
Marines i massor
Var det inte så att DE skulle få sin rmk innan nidsen först? sen bytte dom plats i kön och nu ska dom in med något värdelöst marinechapter oxå...
Illa illa.. Önska marines hade lite olika klaner eller liknade i samma codex med lite skillnader.
Illa illa.. Önska marines hade lite olika klaner eller liknade i samma codex med lite skillnader.
Flyttade en jättediskussion om olika Marine-chapters vara eller icke vara till en egen tråd.
//Moderator-HeadWar
//Moderator-HeadWar
det börjar komma upp rykten om att det "snart" skall komma ny codex och modeller men vi får väl se.
det har sagts många gånger förut.
det har sagts många gånger förut.
Jag tror på fullt allvar att DE faktiskt ligger härnäst i kön. Cirkulerar en hel del rykten just nu, och jag skulle inte bli förvånad om de släpps innan jul. Om de nu släpps lär det bli stort. DE behöver nya modeller till alla enheter i codexen, samt att de behöver ett par nya enheter och options.
Cirkulerar rykten om ett antal lådor plastfigurer och flera blistrar. Hur trovärdigt det är? Ingen aning. Jag tycker däremot att det kan vara dags snart...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.