Mmm...vet att det redan finns en tråd i ämnet men jag hittade inga svar där.
Behöver man träffa med vapnet man skjuter med för att målet ska vara belyst? Måste målet vara inom räckvid för vapnet eller räcker det att det är inom 36"?
Searchlight
- DarkMessiah
- Inlägg: 378
- Blev medlem: 13 feb 2012, 12:32
- Ort: Hallstahammar
Re: Searchlight
Målet måste vara inom räckhåll för vapnen, annars får du inte targetta det alls. (s.12)
Det står inget om att man måste träffa, utan det räcker att man skjuter. (s.87)
Det står inget om att man måste träffa, utan det räcker att man skjuter. (s.87)