Pepp inför Varberg!!

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
imp

Re: Pepp inför Varberg!!

Inlägg av imp »

Nu har jag målat klart det som behövdes för att komplettera en IG-armé.

Vendetta
2 Russar
Marbo
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Har 5 Terminators och 2 marines att måla och en gäng tärningar att vikta... ehrm... värma upp
Alexander Merinen

frigobben

Inlägg av frigobben »

Jag har bara 36 gaunts att måla klart, plus lite annat småbös. Urk, börjar nästan se fram emot att få ledigt från målandet efter turneringen. Tog mig lite vatten över huvudet vad gäller mängden nya enheter...

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

En Wolf lord till fots. Det borde väl inte vara så svårt? Eller?

Förutom att idioten ska ha Runic Armour. Blargh. :shock: :(
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Jag ska bryta av en combiplasma från min Kapten. Känns inte så stressigt, jag gör det nog på plats, den som möter mig i första matchen får gärna påminna mig =)
Faen vad kul det ska bli!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

I en källare på sthlms finare torg sitter en man och målar som en galning. Det är inte jag!!! Men allt ska vara klart i tid, undertiden ska jag njuta av Paris sensommar och kanske unna mig lite champagne! Ses på fredag!! Fan va najs detta ska bli!!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

jeppeapan

Inlägg av jeppeapan »

Min alldeles egna The Gimp (Mattias) sitter i källarutrymmet och har stabila 2 Night Scythes, 20 Immortals, 18 Screamers, 21 Horrors, 1 Fateweaver, 6 Flamers och 10 Plaguebearers kvar att bygga/måla!

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

jeppeapan skrev:Min alldeles egna The Gimp (Mattias) sitter i källarutrymmet och har stabila 2 Night Scythes, 20 Immortals, 18 Screamers, 21 Horrors, 1 Fateweaver, 6 Flamers och 10 Plaguebearers kvar att bygga/måla!
Han är ju inte din gimp, utan din pimp, ju
En bild säger mer än 1000 kaniner

Blom

Inlägg av Blom »

jeppeapan skrev:Min alldeles egna The Gimp (Mattias) sitter i källarutrymmet och har stabila 2 Night Scythes, 20 Immortals, 18 Screamers, 21 Horrors, 1 Fateweaver, 6 Flamers och 10 Plaguebearers kvar att bygga/måla!
Jag tycker du borde lära dig måla själv..
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

imp skrev:
Han är ju inte din gimp, utan din pimp, ju
Va? Har du lyckats räkna ut vad vårt lagnamn betyder? Jag är i så fall väldigt imponerad.

@Japan: Det var visst tre Spajs Woffs också.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Skriv svar