FLABBERGAST Ris och Ros

Lite mysigare turneringar i Göteborg

Moderatorer: Joakim, keiko76

Max
Inlägg: 644
Blev medlem: 04 jul 2009, 17:44

FLABBERGAST Ris och Ros

Inlägg av Max »

Vi arrangörer hade jättekul och var nöjda med turneringen! Hoppas ni hade det också. Men om det är något ni vill påpeka på så tar vi jättegärna emot kritik så att vi kan göra det bättre nästa gång.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Inlägg av LillePer »

Eller kanske bara uppmärksamma saker som var bra som vi inte ska ändra!
//Nöjd gastare.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: FLABBERGAST Ris och Ros

Inlägg av Zurken »

Måste säga att det var en riktigt bra och rolig turnering, väldigt bra för att vara en första turnering!

Grymma saker som jag inte vill att ni ändrar:
1. Lokalerna, väldigt sköna och luftiga. Kul en turnering på hemmaplan också!
2. Kompen. Hård mall+subkomp var ett grymt koncept! Alla mina matcher var mot listor som jag aldrig skulle se i andra upplägg.
3. Bord och terräng. TOK-terrängen är att bra och beprövat koncept.
4. Mat, alltid skönt att slippa tänka på att leta upp ett ställa för att käka.
5. Missions. Relativt simpla, men väldigt spännande då varje poäng räknades (en 20-0 var verkligen ta allt och tappa inget!)

Saker som man kan tänka på till nästa gång:
1. Mat och kiosk. Det var väldigt bra att det fanns, men det var lite för lite med endast en baguette och en sallad för en hel dag. Om man skulle göra i ordning och sälja smörgåsar i kiosken skulle man slippa vara hungrig i de sista matcherna. Sen tyckte jag personligen inte salladen var så spännande, skulle hellre vilja se två baguetter istället (men det kanske bara är jag).
2. eh... kommer faktiskt inte på nått annat.


Stort tack till er som arrangerar! (Syrran hälsar också, henne får ni nog se nästa gång med!)
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: FLABBERGAST Ris och Ros

Inlägg av Hylander »

Gillade att det var tight med varje poäng.
Lokalerna var bra och smidigt att ta sig till.
Gött med "all inclusive."
Bra med kaffe/te (främst te och då riktigt sådan inga #"&%" dekokter)
Deltagarna var gosingar allihopa.

Ris
Kul att kunna hjälpa med terräng men det är dags för GAST att bygga egna speciellt om ni skall ha regelbundna turneringar (vilket jag hoppas). Jag ger er gärna tips på hur man gör för att få det snabbt och effektivt samt bra att förvara/transportera.

Jag spelade crap...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Skriv svar