FLABBERGAST 21-22 September

Lite mysigare turneringar i Göteborg

Moderatorer: Joakim, keiko76

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av Neth_Oni »

Jag ska peta på Andreas, han var ju inte snabb med listan så gissade att det kunde vara så här :P

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av daskad »

Jag har ju helt glömt av att kolla boende. Någon som har en soffa / golv / stol som man kan sova i?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

89joka30
Inlägg: 5
Blev medlem: 05 sep 2013, 13:17

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av 89joka30 »

Jonny Viitala finns inte. Jag heter Johnny Viitala och jag antar att det blivit fel någonstans. Jag har likväl betalat korrekt hoppas jag, för i min överföringshistorik ser allt ut som det ska.

keiko76
Inlägg: 364
Blev medlem: 22 feb 2012, 20:52

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av keiko76 »

Jag erbjuder 3 sängplatser, ta med sovsäck. Jag spelar och arrangerar och jag bor ca 30 min från lokalen.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av daskad »

pax :>
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Skcuzzlebumm
Inlägg: 240
Blev medlem: 27 jan 2011, 23:09
Ort: Göteborg

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av Skcuzzlebumm »

Jag också har plats för upp till 4 pers.

Samma some Oskar - ta med sig sovsäck - då säger till mig nu om du vill övernatta
Senast redigerad av 2 Skcuzzlebumm, redigerad totalt 20 gång.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av Neth_Oni »

Vi är som sagt 3 som behöver nånstans att sova så jag hakar väl fast någon av er på lördag ;)

btw, vad ser ni helst? Jag ligger väldigt tight nu med målningen och kommer nog inte hinna måla sista firewarriorsquaden. Ska jag behålla dem i det gamla färgschemat (målat och basat men i fel färger jämfört med resten) eller börja måla dem i det nya vilket betyder att en squad kommer vara bare-minimum färger men iaf rätt färger jämfört med resten. Jag vet, båda suger men bristande tid och dum att börja måla om dem men inte se till att vara klar i tid till codexen kom...

War_Cry
Inlägg: 191
Blev medlem: 10 sep 2009, 10:07

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av War_Cry »

Neth_Oni skrev:Vi är som sagt 3 som behöver nånstans att sova så jag hakar väl fast någon av er på lördag ;)

btw, vad ser ni helst? Jag ligger väldigt tight nu med målningen och kommer nog inte hinna måla sista firewarriorsquaden. Ska jag behålla dem i det gamla färgschemat (målat och basat men i fel färger jämfört med resten) eller börja måla dem i det nya vilket betyder att en squad kommer vara bare-minimum färger men iaf rätt färger jämfört med resten. Jag vet, båda suger men bristande tid och dum att börja måla om dem men inte se till att vara klar i tid till codexen kom...
Fixa baserna så att de blir lika för alla.
(kanske någon annan detalj med)
sen säger du att de är tillfälligt inlånade från c kompaniet...

Olika baser syns mycket och är skitfult.

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av Neth_Oni »

jo baserna fixas vilket fall som och jag har planer på hur jag kan binda ihop de gamla med de nya så det inte ser helt fel ut så om folk hellre ser det än påbörjade modeller i rätt färger så kör jag på det.

Har sagt det förr men försöker igen: Till nästa turnering ska allt vara målat! (yeh right...) :)

Användarvisningsbild
Skcuzzlebumm
Inlägg: 240
Blev medlem: 27 jan 2011, 23:09
Ort: Göteborg

Re: FLABBERGAST 21-22 September

Inlägg av Skcuzzlebumm »

Neth_Oni skrev:Vi är som sagt 3 som behöver nånstans att sova så jag hakar väl fast någon av er på lördag ;)
Finns plats hos mig för er - är typ 20-30 min med kollektiv traffik från lokalen. Men som helst vill vetta nu om ni skulle övernatta så att kan jag 'förvarnar' min flickvan.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...

Skriv svar