Sida 6 av 6

Re: Flabbergast-mallen 7th ed. V.1.2

Postat: 01 aug 2014, 09:28
av Joakim
Flogger skrev:
Joakim skrev:Vi släpper på att du kan få spela med följande.

2 Tervigons, om 1 är HQ och 1 är Troop.
2 Battlewagons, köpte på olika delar.
2 Dreads köpte på olika delar.

Då räknas alltså Stone Crusher Carnifex Brood (IA4 2nd ed.) som en annan enhet än Carnifex Brood? Det är två helt skilda enheter med olika vapen och uppgraderingar, det enda de har gemensamt är ordet "carnifex"? Stämmer detta?

Skicka reglerna för IA Carnifexarna så kan jag ta ställning till det.
Kan vara så att dina potenciellt 6 Fexar då med totalt 24W är okej... Men får se först.

Om vi inte har en max 2 Monster i en enhet precis som fordon? (om inte kanske man borde ha det?)

Re: Flabbergast-mallen 7th ed. V.1.2

Postat: 01 aug 2014, 10:43
av Flogger
Det har ni redan så max 4 fexar i så fall.

Re: Flabbergast-mallen 7th ed. V.1.2

Postat: 01 aug 2014, 17:19
av Michael Carl
LillePer skrev:Vi funderar på att släppa en quick fix verision innan Summerfight där vi fixar till lite fordons begränsningar.

Max 7 Units med Armourvalue / MC:s
...

Hur ställer sig eventuella Summerfight besökare till denna sena ändring?
Jag är väl inte helt förtjust i det eftersom det gör att jag inte kan spela min IG-lista som jag håller på att måla på....

Re: Flabbergast-mallen 7th ed. V.1.2

Postat: 01 aug 2014, 21:12
av Michael Carl
Ett tillägg till min föregående post, tycker det är lite väl nära turneringen att ändra upplägget nu.

Re: Flabbergast-mallen 7th ed. V.1.2

Postat: 02 aug 2014, 08:12
av Joakim
Som jag sa. Sena ändringar är jobbigt.
Skall se om vi kan lösa en kompromiss.