Skugga rosa
Skugga rosa
Hur skulle ni skugga rosa? (slaanesh, tentacle pink) vid tex kanter och axelskydd.
Lila eller svart wash tro? eller något helt annat?
Lila eller svart wash tro? eller något helt annat?
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
-
Claimh_Solais
Re: Skugga rosa
warlock purple !
eller tentakel rosa + lite lite red gore
eller tentakel rosa + lite lite red gore
Dheneb Stone & ett par lager Baal Red så har du en bra skuggad rosa 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Tänkte ninja denna tråden lite och fråga vad som passar att skugga en röd (Mechrite Red) Missile Launcher med.
(Bilden Ljuger lite, jag skulle säga att färgen blir lite rödare och mörkare på gubben.)
(Bilden Ljuger lite, jag skulle säga att färgen blir lite rödare och mörkare på gubben.)
Först Baal Red, sen Devlan Mud när den första Washen har torkat.Bahoola skrev:Tänkte ninja denna tråden lite och fråga vad som passar att skugga en röd (Mechrite Red) Missile Launcher med.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Nu tänker jag starkt hävda att det in finns några dumma frågor. Under paragrafen att jag är så mycket nybörjare man kan vara.
Men hur blandar ni olika washes. Vad är det smidigaste verktyget att ösa med? Och vad har ni för riktmärken på hur blandningen blir? Kännetecken i washen, och i fall ni har ett litet knep som ni kan tänka er att dela med er utav.
Men hur blandar ni olika washes. Vad är det smidigaste verktyget att ösa med? Och vad har ni för riktmärken på hur blandningen blir? Kännetecken i washen, och i fall ni har ett litet knep som ni kan tänka er att dela med er utav.
- speedfreek
Skugga rosa
Jag har bägge burkarna framför mig och dubbeldoppar med penseln bara.
Och blandar färgen på gubben och tar bort överskott med samma pensel.
Och blandar färgen på gubben och tar bort överskott med samma pensel.
Jag har en plastpalett från In-Ex som jag blandar all sorts färg på, även washes. När jag har en blandning som jag kommer använda under lång tid testblandar jag på paletten, ser till att minnas de olika mängderna och blandar sedan större sats i en ren burk.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ska du måla rosa, skulle jag börja med en magenta som jag washa med rött så att jag tar ner den lite gran. Efter det skulle jag ta lite magenta med rosa där efter börja jobba mig upp med rosa och vit. om du vill att det ska vara kvar i dom tonerna. då kommer du ha magenta som mörkt rosa i mitten ton och vit som hög ton.
becon är ganska roligt.