Vad tror ni? Tänkte konvertera en tills den riktiga förhoppningsvis dyker upp i vår. Ursäkta om jag skrev under fel ställe också
Doom schythe till Necrons
-
Trollapan
Doom schythe till Necrons
Min fråga är kort och gott vilken storlek tror ni doom.scythen kommer ha? Basstorleken samt storleken på skeppet i sig? Falcon? Land speeder? Annhilation bargen?
Vad tror ni? Tänkte konvertera en tills den riktiga förhoppningsvis dyker upp i vår. Ursäkta om jag skrev under fel ställe också
Re: Doom schythe till Necrons
Jag tror den hamnar på ovalbas och blir stor som DE-båten på ovalbas.
Alltså rejält större än bargerna. Som referens använder jag bilderna på 49 och 50 ur codex (båda har storteslan).
Alltså rejält större än bargerna. Som referens använder jag bilderna på 49 och 50 ur codex (båda har storteslan).
-
Trollapan
Gustav skrev:Jag tror den hamnar på ovalbas och blir stor som DE-båten på ovalbas.
Jag är inne e på samma spår faktiskt. Ska försöka mig på en Razorwing konvertering är tanken. Använda kanonerna från en annhilation Barge och doom arcen
-
Gonka Koff
Jag tror den kommer vara skitstor eftersom den skall rymma 15 gubbar, borde vara i size med stormraven.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Fast den teleporterar väl dom på plats?Gonka Koff skrev:Jag tror den kommer vara skitstor eftersom den skall rymma 15 gubbar, borde vara i size med stormraven.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Japp, de femton gubbarna sitter inte i den.
-
Trollapan
Skulle gissa på em stor farkost också av två anledningar:
1: om man tittar på piloten från skissbilden på Doom schythen och resten av farkosten.
2: GWs sätt att göra modeller nu för tiden. Allt blir större
Finns många coola konverteringar ute men alla e som sagt i min värld för små. Sitter just nu och bygger för fullt
1: om man tittar på piloten från skissbilden på Doom schythen och resten av farkosten.
2: GWs sätt att göra modeller nu för tiden. Allt blir större
Finns många coola konverteringar ute men alla e som sagt i min värld för små. Sitter just nu och bygger för fullt
-
Trollapan