Triarch Stalkers
Triarch Stalkers
har funderat lite på att converta lite triarch stalkers till necrons eftersom de inte finns modeller >.< vad tror ni om mått osv och tror ni att det eventuellt skulle funka att utgå från tex denna modell?? : http://privateerpress.com/warmachine/ga ... ks/stalker 
- speedfreek
Re: Triarch Stalkers
Den står på en 40mm bas, så den är nog för liten.
Gissningsvis ska du sikta på storleken dread/sentinel el dyl.
Gissningsvis ska du sikta på storleken dread/sentinel el dyl.
mjo insåg det med sen men knepigt att hitta något substitut bara :S
http://privateerpress.com/warmachine/ga ... /leviathan
Denna borde fungera bättre med lite konvertering.
Denna borde fungera bättre med lite konvertering.
- speedfreek
Kollar man på bilderna på Stalkerserna i codexet så ser de jättestora ut. Om jag bygger några sådana så kommer de nog stå på stor oval bas bara för att säkra upp.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
eh, gissningsvis så kommer den stå på en walker bas va?Katarsis skrev:Kollar man på bilderna på Stalkerserna i codexet så ser de jättestora ut. Om jag bygger några sådana så kommer de nog stå på stor oval bas bara för att säkra upp.
Höll först på att hålla med, men vissa saker verkar ju bli större och större. Kolla Dreadknight t ex.Malleus skrev:eh, gissningsvis så kommer den stå på en walker bas va?Katarsis skrev:Kollar man på bilderna på Stalkerserna i codexet så ser de jättestora ut. Om jag bygger några sådana så kommer de nog stå på stor oval bas bara för att säkra upp.
Så även om värdena skulle placera den i storlek med vanliga walkers, så kan den mycket väl bli större.
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."
Ja, GW verkar ju göra nya stora saker till allt just nu
En bild säger mer än 1000 kaniner