Stormbolters
Stormbolters
Någon som vill dela med sig av idéer hur man kan få tag i Stormbolters eller saker som kan räknas som stormbolters? Henchemens på gång så klart, men bästa idén hittills är att leta upp gamla terminators och slakta, vilket känns lite segt, speciellt som deras stormbolters är lite åldriga.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
- speedfreek
Stormbolters
Fila lite på två boltpistols och limma ihop.
Så kommer jag göra...
Så kommer jag göra...
Re: Stormbolters
Skulle gissa på runt 10 stycken. Kanske fler.Röde skrev:Hur många behöver du?
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
- Jimmy Johansson
SW har stormbolters i sina nya marinelådor, sedan om du orkar pilla bort alla symboler som du inte vill ha är ju en annan sak...
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Jag har flera från SM Commander. Gissar att fler än jag sitter på såna. Vill du att jag räknar hur många jag har?Rasmus skrev:Skulle gissa på runt 10 stycken. Kanske fler.Röde skrev:Hur många behöver du?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Ja tackRöde skrev:Jag har flera från SM Commander. Gissar att fler än jag sitter på såna. Vill du att jag räknar hur många jag har?Rasmus skrev:Skulle gissa på runt 10 stycken. Kanske fler.Röde skrev:Hur många behöver du?