Då jag har bestämt att ta en paus från 40k-spelandet men känner att jag vill fortfarande hålla på med hobbyn tänkte jag starta en målar-service!
Jag tänker vara så fräck och sno upplägget från den här sidan:
http://www.gmmstudios.com/
En bra sida så att ni förstår min idé. Jag kommer hålla två nivåer, level 1 och level 2, där level 1 är den dyrare varianten. Jag målar heroes men då sätter jag ett individuellt pris.
Här följer en pris-lista för de två olika nivåerna:
Små baser (runt 25 mm):
Level 1: 80 kr st
Level 2: 40 kr st
Medium bas (30-40 mm:
Level 1: 120-250 kr st
Level 2: 60-150 kr st
Cavalry/bike bas:
Level 1: 180-350 kr st
Level 2: 100-250 kr st
Stora baser, monstrous creatures:
Level1: från 400 kr st
Level 2: från 250 kr st
Fordon:
Level 1: 400-800 kr st
Level 2: 250-500 Kr st
Montering och "standard" basning ingår i priset, avancerade baser 5 kr st.
Jag gör även frihandsmotiv, såsom bilder på fordon eller banners och liknande. Individuell prissättning.
Jag använder även air-brush när det är lämpligt, så jag kan erbjuda lite special-effects!
Här följer ett gäng bilder för att visa lite vad jag kan och om de två olika nivåerna:

Lite info om mig. Jag har hållit på med hobbyn i 20 år och har vunnit lite olika målartävlingar. Min största merit är nog att mitt Bloodbowl-lag blev uttaget bland de sex bästa på Grand Tournament i Nottingham 2010.
Då jag har ett heltidsjobb så kommer jag att göra detta på min fritid, så kommer jag behöva lite mer tid än om jag enbart sysslat med detta. Jag ska försöka ge leveranstider innan jag startar ett projekt.
Givetvis målar jag både fantasy och Hordes/Warmachine. Prislistan funkar ganska bra till dessa också.
Så är du sugen på att få något målat av mig så är du välkommen att maila mig:
didimonster@hotmail.com
Lev väl och må tärningarna vara med dig!