Space Marine jump pack fråga
Space Marine jump pack fråga
Hejsan
Har två stycker tactical space marine boxar köpta, På senaste har jag dock mer lutat åt att fixa i ordning Blood Angels istället för
vanilla marines. Så att göra om dessa till assault squads är ju nästan a och o nu.
Om man köper jump packs löst, passar dom till gemene vanlig marine? Eller skall man helt sonika köpa 4a nya lådor med assault marines?
Får visserligen räkna på det, då jag säkerligen behöver armar i massor med svärd och pistol
tack på förhand
//Kerrai
Har två stycker tactical space marine boxar köpta, På senaste har jag dock mer lutat åt att fixa i ordning Blood Angels istället för
vanilla marines. Så att göra om dessa till assault squads är ju nästan a och o nu.
Om man köper jump packs löst, passar dom till gemene vanlig marine? Eller skall man helt sonika köpa 4a nya lådor med assault marines?
Får visserligen räkna på det, då jag säkerligen behöver armar i massor med svärd och pistol
tack på förhand
//Kerrai
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Re: Space Marine jump pack fråga
Jumppacks är standardiserade och passar till samtliga SM/CSM Power Armour-torsos. Tänk dock på att du inte får tillräckligt med boltpistols/chainswords för att kitta en hel ASM squad med delarna från en Tactical-box.
Dock går det ju att köpa både jumppacks och armar löst från de diverse bitz-handlarna på internet.
Vill du köra BA kan du alltid skaffa en låda Death Company eller två och blanda bitarna där med dina Tacticals och därefter räkna mer på vad du behöver för att komplettera.
Edit: Dessutom kan du alltid placera dina tacticals i Rhinos eller liknande, och då behöver du inga jumppacks utan bara bp/ccw-armar.
Dock går det ju att köpa både jumppacks och armar löst från de diverse bitz-handlarna på internet.
Vill du köra BA kan du alltid skaffa en låda Death Company eller två och blanda bitarna där med dina Tacticals och därefter räkna mer på vad du behöver för att komplettera.
Edit: Dessutom kan du alltid placera dina tacticals i Rhinos eller liknande, och då behöver du inga jumppacks utan bara bp/ccw-armar.
Jump Packs går att köpa direkt från GW, 5 för 70:- om minnet inte sviker. Men Bolt Pistol + CC-vapen är nog svårare, BT Upgrade-spruen kanske.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jag kan bara föreslå ebay, där hittar du sjukt mkt bitz som du behöver o vill ha.
Kan rekommendera Hoard o' bits på eBay. De tar $2.5 i frakt och skickar grejerna oftast dagen efter betalning. Sen tar det förvisso en evighet för posten att frakta prylarna, men så är det när man handlar från staterna.
Exakct den säljaren jag tänkte på, bra priser o allt. Så jag kan bara instämma.evr skrev:Kan rekommendera Hoard o' bits på eBay. De tar $2.5 i frakt och skickar grejerna oftast dagen efter betalning. Sen tar det förvisso en evighet för posten att frakta prylarna, men så är det när man handlar från staterna.
Följd fråga
Skulle man kunna köpa sig en Space Wolves Pack och använda deras vapen? dvs dem man gör blood claws av.
Använda torsos och annat till vanliga gubbar, eller är dom för utsmyckade för att passa annat än SW?
Visserligen får man inga jump packs här heller, men väl melee vapen och pistol
hmm, svårt att få det att gå ihop med alla som skall ha svärd och pistol.
Dom hade inte allt för många arm/pistol/svärds paket på ebay sidan heller, men dom lägger väll upp nytt hela tiden gissar jag
Skulle man kunna köpa sig en Space Wolves Pack och använda deras vapen? dvs dem man gör blood claws av.
Använda torsos och annat till vanliga gubbar, eller är dom för utsmyckade för att passa annat än SW?
Dom hade inte allt för många arm/pistol/svärds paket på ebay sidan heller, men dom lägger väll upp nytt hela tiden gissar jag
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Jo, det kommer och går. Kikar man in lite då och då brukar det alltid finnas någon auktion med det man behöver. 
Har för mig att SW-grejerna är typ som vanliga, fast med lite små utsmyckningar med runor, varghuvuden eller pälsbitar. Går i regel att slipa bort utan allt för stora skönhetsmissar.
Har för mig att SW-grejerna är typ som vanliga, fast med lite små utsmyckningar med runor, varghuvuden eller pälsbitar. Går i regel att slipa bort utan allt för stora skönhetsmissar.
Jag kommer att använda mina Sw torsos till mina Chaos så jag ser det inte som nåt problem. Fast det kanske är annorlunda.Kerrai skrev:Följd fråga
Jag skulle säga att SW-prylarna på pickadoler och svärd svarare är en anledning till att inte använda dem. Det är alldeles för mycket krafs för att kunna ta bort det och grejerna fortfarande ska vara snygga.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...