Bygga en Harpy?
Bygga en Harpy?
Fick ett ryck som tvingade mig att bygga 1+ harpy. Till en början tänkte jag typ ta en fex kropp, och sedan "böja" svansen framåt. Tänk mutalisk. Dock känns kroppen lite biffig för en T5-flygare. Alternativet att ta en vanlig warriors kropp gör dock att den dels känns lite tanig och även att den blir lite för lik en vanlig shrike.
Någon som har några tips? Eller någon som byggt en egen harpy?
Någon som har några tips? Eller någon som byggt en egen harpy?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Re: Bygga en Harpy?
Hittade en väldigt tuff =)
Fast om du tycker en fex är för stor är nog den här med de.

Harpy, from Trygon and two heavy bioweapon sprues
Fast om du tycker en fex är för stor är nog den här med de.

Harpy, from Trygon and two heavy bioweapon sprues
Klart cool 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- speedfreek
är inte det en flygande sak från zerg i starcraft?speedfreek skrev:Vad är en mutalisk?
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
- speedfreek
Det skulle förklara varför jag inte har en aning...
Den var ganska skön, speciellt svansen.
Tycker bara harpy låter fel.. Tänker jag på ordet harpy så tänker jag något litet och vekt som flaxar runt.
Tycker bara harpy låter fel.. Tänker jag på ordet harpy så tänker jag något litet och vekt som flaxar runt.
Om du vill köra på Warriorkropp men undvika att det blir en Shrike så kommer man nog långt på ett par väldigt stora och fräcka vingar samt en större bas. Pimpa upp kroppen med lite carapace-bits kanske.
Läste nånstans på teh interwebs om någon som använt en fex-kropp men klippt bort "skorstenarna". Det kanske får kroppen att verka mindre biffig än en vanlig fex.
Har en fex-kropp över så jag ska nog testa.
Återkommer med bilder om det inte blir ett episkt misslyckande.
Har en fex-kropp över så jag ska nog testa.
Återkommer med bilder om det inte blir ett episkt misslyckande.
Senast redigerad av 1 L3go, redigerad totalt 26 gånger.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!