Baser till Biovores
Baser till Biovores
Vad säger allmänheten om att modellera dessa på 60mm baser istället för de 40mm som åker med förpackningen?
Dom får ju knappt plats på 40mm basen =/
Dom får ju knappt plats på 40mm basen =/
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Re: Baser till Biovores
Får dom några direkta fördelar av det?
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
- speedfreek
Det är väl mot reglerna?
även om det är sämre men snyggare så är det fel, och fel ska det inte vara.
även om det är sämre men snyggare så är det fel, och fel ska det inte vara.
Jocke Rapp skrev:Shit vad jag inser mer och mer hur folk läser den här kompmallen som en bibel
Så länge motståndaren går med på det så får man ha baser som är STÖRRE än de som modellerna kommer med, har för mig att det står i BBB. Och jag skulle inte se några problem med det.
Det var i 4th.Lazarus skrev:Så länge motståndaren går med på det så får man ha baser som är STÖRRE än de som modellerna kommer med, har för mig att det står i BBB. Och jag skulle inte se några problem med det.
Jaja, läste i nya nu och står bara att man behöver få motståndarens godkännande för att ha annan bas, rock n roll alltså. 
Anser dock att alla med gamla terminators på 25mm baser skall skärpa sig och skaffa nya baser
Anser dock att alla med gamla terminators på 25mm baser skall skärpa sig och skaffa nya baser
Skit regel! blir så flummigt med saker som har kommit med olika baser under olika upplagor.. och som levererades lite sporadiskt med olika baser.. Synd att common sense/decency inte riktigt funkar i praktiken... Tycker man ska få basa som man vill inom rimliga gränser!
så länge man inte försöker få några uppenbara fördelar med det, som tex komma längre när man hoppar ut ur en bil, så är det oftast ok tycker jag..