för övrigt är det nog en vettig inställning att se till vad man vill spela med först och främst, oavsett om det är fluffiga, estetiska eller speltekniska skäl. Jag misstänker att vår Röde här mer ser till de två förstnämnda.
Och innan någon dampar loss i sin ilska över dessa kategoriseringar, så JA, det finns säkert fler skäl. Jag tog bara upp de första jag kom på, så håll din nerd rage i schack, även om du kanske inte håller med. (hmm.. Detta kanske borde bli avslutningen på alla mina poster.
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
för övrigt är det nog en vettig inställning att se till vad man vill spela med först och främst, oavsett om det är fluffiga, estetiska eller speltekniska skäl. Jag misstänker att vår Röde här mer ser till de två förstnämnda.
Och innan någon dampar loss i sin ilska över dessa kategoriseringar, så JA, det finns säkert fler skäl. Jag tog bara upp de första jag kom på, så håll din nerd rage i schack, även om du kanske inte håller med. (hmm.. Detta kanske borde bli avslutningen på alla mina poster.
Bilder kommer när nästa burk också står färdig. Behöver nog några dagar.
Beträffande valet av enheter så är det så i Ork-fallet att jag gillar idén med en tokig Big Mek lista och så är ju modellerna så tuffa.
När jag bygger mina Death Guard så kommer fluffet och målningen i första rummet. Med mina Marines så är det formandet av mitt egna Chapter med Asa-sagan som grundtanke och målningen främst. Den listan ska också kompa skapligt är tanken.
Och nej... Klart du ska posta på. Uppskattar kommentarerna. Någon Nerd Rage blir det inte tal om. Suger i mig när ni skriver skojiga och bra saker och avfärdar er som puckon om ni skriver tråkigheter.
menade att jag borde avsluta samtliga poster med det jag skrev i sista stycket. så går det när hjärnan och händerna inte är överens.
det jag skrev om nerd rage, handlade bara om att så fort man kategoriserar/generaliserar på ett publikt forum är det alltid någon som känner sig förnärmad och genast måste påpeka detta. men nog om detta. on topic gillar jag burkarna, och ska man spela med dem, ska man göra det "da orky way" (ie så många motståndaren tillåter )
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.