Sang Guard som sergeanter?
Sang Guard som sergeanter?
Tjo!
Jag diggar SG figgarna men vill inte ha en egen enhet utan använda dem som sergeanter i mina enheter. jag kommer ju vara wysiwyg anal och alla kommer ha rätt eq och vara målade som enheten dom är i samt h samma typ av jump pack/back pack. Skulle folk ha problem med detta eller bara tycka det var coolt med lite enhets smink?
Jag diggar SG figgarna men vill inte ha en egen enhet utan använda dem som sergeanter i mina enheter. jag kommer ju vara wysiwyg anal och alla kommer ha rätt eq och vara målade som enheten dom är i samt h samma typ av jump pack/back pack. Skulle folk ha problem med detta eller bara tycka det var coolt med lite enhets smink?
- NilssonHarHund
Re: Sang Guard som sergeanter?
Grymt snyggt blir det. Kör på!
som alltid, bara det är lätt att se vad som är vad utan att man behöver fråga, så kör på!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Låter coolt 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
- theWatchman
Rock n Roll då! Annars vet jag inte vad jag skulle gjort med de 5 jag just köpte loss av en polare 
Låter najs, själv ska jag basera mina Honour guards på Sanguinary guard-figurerna.
- speedfreek
Du har inga polare!
Men vill du vara min kompis så kan du få ge mig huvudena med death mask.
-
Silversixx
Och till mig kan du ge bröstplåtarna med lite blood angel-grejer på, du får grejerna med mycket blood angel-grejer av mig. Och ben...speedfreek skrev:Du har inga polare!
Pär: Skall kolla vad boxen innehåller först.
Fannie: Jag vill inte ha en massa BA krafs på figgarna. Dom skall bli bajsbruna med lite blodiga higelights eller delar.
Fannie: Jag vill inte ha en massa BA krafs på figgarna. Dom skall bli bajsbruna med lite blodiga higelights eller delar.