Soulgrinder som Defiler
Soulgrinder som Defiler
Vad anses som okej? kan jag köra en soulgrinder rakt av som defiler? tänkte ändå ha 2x extra närstridsvapen på dem. Eller hur mycker/lite behöver jag modda dem för att folk ska tycka de är okej? det är just Battlecannon som kanske inte är direkt wysiwyg, kanske om man sätter en pipa i munnen på soulgrinden?
- speedfreek
Re: Soulgrinder som Defiler
Ger du den en fet kanon och tar bort Harvestern och munkanonen är jag nöjd.
Harvestern... Är det svärdet?
Soulgrinder Går användas ypperligt som defiler med demonic possesion i mina ögon om du ändå ska köra med närstridsvapen i uppsättningen! stoppa en lite större kanon under skrevet så är det bara att tuta & köra 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- speedfreek
Handen/bössan som skjuter 6 S4-skottStefan-RT skrev:Harvestern... Är det svärdet?
R-Rated defiler?GorkaMorka skrev:stoppa en lite större kanon under skrevet så är det bara att tuta & köra
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Onödig comment? just sånnadär svar som får trådar att spåra ur!Snot skrev:R-Rated defiler?GorkaMorka skrev:stoppa en lite större kanon under skrevet så är det bara att tuta & köra
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
- speedfreek
Tåg spårar ur, trådar får små knutar eller blir till nystan.
/vän av ordning
/vän av ordning