Jag behöver tips på hur man kan göra baserna tyngre utan att det kostar en förmögenhet. Kanske att blanda små stålkulor och greenstuff skulle kunna fungera... men det finns antagligen tusentals bättre lösningar på mitt problem.

Jag visste det! En genialisk lösning som jag aldrag hade kommit på själv. Stort tack!Flogger skrev:Till Hormagaunts är det bättre att limma en enkrona under varje bas. Den är exakt 25mm.
Precis! Köpte ett 100 pack i samma storlek som enkronor för 50:- på biltemaElevatorlake skrev:Vill du inte köra med riksdaler alternativt vill ha andra storlekar och tjocklekar finns det ju brickor i järnhandeln som också funkar.
Halva priset mot enkronor ju!Naz87 skrev:Precis! Köpte ett 100 pack i samma storlek som enkronor för 50:- på biltemaElevatorlake skrev:Vill du inte köra med riksdaler alternativt vill ha andra storlekar och tjocklekar finns det ju brickor i järnhandeln som också funkar.
Sa smålänningen...Flogger skrev:Halva priset mot enkronor ju!Naz87 skrev:Precis! Köpte ett 100 pack i samma storlek som enkronor för 50:- på biltemaElevatorlake skrev:Vill du inte köra med riksdaler alternativt vill ha andra storlekar och tjocklekar finns det ju brickor i järnhandeln som också funkar.