squadron markings på speeders?
squadron markings på speeders?
jag har två enheter med typhooner och skulle vilja ha squadron markings på dem.
Några bra förslag på hur de skall se ut och vart på speedern de skall sitta.
Mina vanliga tacticals har romerska siffror på nerkanten av shpulderpadsen och mina rhinos har samma lilla siffra i nederkanten på topluckan. Bara för att få en känsla för hur resten ser ut...
Några bra förslag på hur de skall se ut och vart på speedern de skall sitta.
Mina vanliga tacticals har romerska siffror på nerkanten av shpulderpadsen och mina rhinos har samma lilla siffra i nederkanten på topluckan. Bara för att få en känsla för hur resten ser ut...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Flygmaskin
Re: squadron markings på speeders?
På sidan av "spoilern" där bak? Eller täcks den för mycket av raketerna då?
Människomat, till exempel spannmål.
Borde funka, framförallt eftersom Hylander har sådana där fuskiga liggande launchare.
Siffor eller vad föreslås?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Olika ostar skulle väl vara passande?
Som på dina vindicators?Norrland skrev:Olika ostar skulle väl vara passande?
Jag tror på att fila bort örnen på "motorhuven" och måla tuffa rovfåglar på freehand, typ falkar på den ena och hökar på den andra (ena och andra squad'en förståss). GW har annars romerska siffror på spoilern, inte lika tufft dock 
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
annars kan du göra som johan gjorde när jag spelade mot honnom sist.. Han hade en enhet gröna speeders, en enhet röda speeders och en enhet gula speeders.. 
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Lånade han in Linus rasta IG också eller....
Hmm med två enheter blir det iofs grön-svart
Hmm med två enheter blir det iofs grön-svart
- speedfreek
GAIS, GAIS, bara papper och bajs!