Wyvern mortars (konvertera)
Wyvern mortars (konvertera)
Så med 3 Griffons (konverteringar även dessa) som behöver nytt liv, har någon nåt bra förslag på hur man bäst konverterar ihop ett par wyvern-mortars?
Är det kanske så att någon känner till företag som gör konverteringskit till dessa ännu, alternativ gjort någon svinbra count-as själva? Min enda tanke just nu är annars att kinesa ihop 3 stycken thudd-guns som sedan får fästas på något bra sätt och räknas som wyvern-mortars, men det är knappast en optimal idé.
Är det kanske så att någon känner till företag som gör konverteringskit till dessa ännu, alternativ gjort någon svinbra count-as själva? Min enda tanke just nu är annars att kinesa ihop 3 stycken thudd-guns som sedan får fästas på något bra sätt och räknas som wyvern-mortars, men det är knappast en optimal idé.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Re: Wyvern mortars (konvertera)
Grenade gauntlets från Bullgryns skulle kunna funka som granatkastare på Wyvern. Vet dock inte hur de står sig i storleksmässig jämförelse.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Jag bygger mina av Leman russ battle cannon pipor som jag råkade ha 16 st av.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Grenade gauntlets får jag känslan är alldeles för små, tyvärr.
Russ-pipor är ju fullkomligt genialiskt, men att få tag på dem är nog tyvärr ganska ouppnåligt för de flesta av oss. :S
Russ-pipor är ju fullkomligt genialiskt, men att få tag på dem är nog tyvärr ganska ouppnåligt för de flesta av oss. :S
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Tror de e enklare än du tror - INGEN spelar med russ battle tanks.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Nä. Tyvärr spelar väl väldigt få med "vad-den-nu-heter-ignore-cover"-tanken heller, och de flesta vanquisers jag sett är konverterade....så vettetusan hur många som köper battle-tank-kittet från början 
ignore cover russen är ju awesome! 
Tyvärr gjorde GW's val att gå ifrån lumbering behemoth till heavy att MBT och Demolisher har tappat i värde
Tyvärr gjorde GW's val att gå ifrån lumbering behemoth till heavy att MBT och Demolisher har tappat i värde
Jag har en idé för counts-as:
Det kan ju lätt vara så att griffonen har fått sig storm shard-klusterbomber att skicka iväg å som standard fick väl griffoner rulla om sin scatter har jag för mig.

EDIT/Tillägg: Å det finns ju inte längre Gryphons att blanda ihop dina konverteringar med
Det kan ju lätt vara så att griffonen har fått sig storm shard-klusterbomber att skicka iväg å som standard fick väl griffoner rulla om sin scatter har jag för mig.
EDIT/Tillägg: Å det finns ju inte längre Gryphons att blanda ihop dina konverteringar med
Count-as i all ära, men det är inte okej att ha en stor kanon representera 4 mindre. Hade det redan varit 2 kanoner hade jag kunnat köpa något targetting-system på den för att representera twin-link, men tyvärr inte nu.
http://bitspudlo.com/products/tornado-missile-battery
Typ det bästa jag hittat själv i köpa-färdigt-väg. Extremt nödfall kanske, men på rätt väg.
Typ det bästa jag hittat själv i köpa-färdigt-väg. Extremt nödfall kanske, men på rätt väg.