Hej!
Tänkte höra runt lite, då jag har bestämt mig för att konvertera en asob warboss.
Först och främst tänkte jag höra vad som är bäst att utrusta warbossen med? Power klow (S10, I1,25p) eller bigchoppa (S7,I4,5p) eller ska man köra slugga choppa eller varför inte göra honom till big mek?
Vad tror ni?
Sedan så tänkte jag höra om det är någon som har nå koolt tema som ni villl dela med er?
Ork Warboss konverteringar
- guildmaster
- Kontakt:
Re: Ork Warboss konverteringar
AOBR bossen är bra som grund oavsett konvertering.
Rakt upp och ned så skulle jag säga Power klaw. Då kan han hota allt. Jag kör ofta honom med kombiscorcha, 'eavy armor, cybork och bosspole.
Jag har kört Big choppa. Men oftast då jag har haft för lite poäng och det viktiga var att få Nobs/Mega nobs som troops. Då blir budgetversionen enbart med BC och 'eavy armor.
Big mek är ingen bra miniboss att slåss med. Bara om han ska åka bil och laga fordon.
Nuförtiden kör jag själv oftast boss med mega armor.
Rakt upp och ned så skulle jag säga Power klaw. Då kan han hota allt. Jag kör ofta honom med kombiscorcha, 'eavy armor, cybork och bosspole.
Jag har kört Big choppa. Men oftast då jag har haft för lite poäng och det viktiga var att få Nobs/Mega nobs som troops. Då blir budgetversionen enbart med BC och 'eavy armor.
Big mek är ingen bra miniboss att slåss med. Bara om han ska åka bil och laga fordon.
Nuförtiden kör jag själv oftast boss med mega armor.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Re: Ork Warboss konverteringar
Jag kapade min på mitten och satte honom på en bike. Bikerbossen är bland det bästa i boken just nu. Annars har du megabossen som är najs att ha i bil.