Power Axes/Mauls till Power Armour?
-
Valrosskorv
Power Axes/Mauls till Power Armour?
Efter många om och men med borttappade paket har jag äntligen fått tag på ett gäng Sternguard och Vanguard Veterans som jag ska konvertera till mitt Honour Guard. Problemet är att man får med en yxa och den enorma mängden noll klubbor i Sternguard och Vanguard-boxarna. Vart kan man få tag på fler yxor och klubbor? Vet att Forge World har ett gäng med vapen-pack, men de har bara en Power Maul per 20£ och jag behöver minst fem... Några idéer? Yxor är inte lika besvärligt att fixa fram, men förslag på källor till yxor är också välkomna.
Re: Power Axes/Mauls till Power Armour?
I chaos terminator boxen får man en. Den är inte alltför chaos-iga, men kanske lite stora...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
jockelinde
- Kontakt:
Det finns en power maul på en Dark Angel-sprue.
EDIT: ...å en till på ravenwing command-sprue'n (men den ser ut som en knottrig dildo)
EDIT: ...å en till på ravenwing command-sprue'n (men den ser ut som en knottrig dildo)
-
katzenjammer
Finns en snygg bland dv-chosen också. Du borde få tag på ett gäng om du lägger ut en annons.
Flesh is a design fault
Forgeworld har någon klubba i sina vapensamlingar till mk. 2,3,4 gubbar.
Deathwing terminators får ju med en massa som man antagligen inte kommer att använda. Kanske lite fel estetik bara, beroende på vad man skall använda dem till. Lite småpill med att göra om dem till power armour också, men å andra sidan så borde du kunna få tag på 5 st från en och samma person som köpt en box.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
-
Valrosskorv
Yxorna löste sig när jag läste igenom BRB:n och kom på att Halberds är yxor på alla som inte är GK. Lutar åt att det blir till att jaga reda på lite DA-klubbor och konvertera. Tack för hjälpen!
Warriors of Chaos - både Knights och Warriors har en massa klubbor. En sladd senare så är det lugnt.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...